صندلی گردان از پرفروش ترین صندلی های اداری محسوب می شود و از قابلیت های متعددی برخوردار است. صندلی از جمله وسایلی است که متناسب با نوع فعالیتی که صنایع مختلف انجام می دهند، باید خریداری شود. افرادی که با کامپیوتر کار می کنند، نیازمند به صندلی دارند که دارای پشتی باشد که بتواند گودی ستون فقرات و کمر آنها را پوشش دهد و بدین وسیله فرد در مدت زمان طولانی که بر روی صندلی گردان قرار دارد، احساس راحتی داشته باشد. فروش صندلی گردان در مدل های مختلف صورت می گیرد. در ادامه بیشتر به ویژگی های مهم صندلی گردان استاندارد می پردازیم.

فروشگاه ته کالا یکی از مراکز فروش در حوزۀ تجهیزات خانگی و اداری در تهران فعالیت دارد. این مجموعه در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید صندلی گردان را برای مدیران مشاغل و افراد عادی فراهم نموده است.

ویژگی های مهم یک صندلی گردان مناسب

از ویژگی های مهم صندلی گردان می توان به داشتن پشتی، نشیمنگاه نرم، تکیه گاه گردن، قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی صندلی و داشتن چرخ اشاره نمود. هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم تأثیر مستقیم بر روی انتخاب شما خواهد داشت. با توجه به اینکه کارمندان مدت زمان زیادی بر روی صندلی می نشینند، رعایت ارگونومی ستون فقرات در طراحی صندلی گردان ضرورت دارد و می تواند مانع از فشار بیش از اندازه به کمر گردد و فرد با آسودگی خاطر و راحتی می تواند در پشت میز کار بنشیند و به راحتی فعالیت های کاری خود را انجام دهند. علت اصلی داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع برای صندلی گردان برای آن است که فرد بتواند متناسب با قد و ارتفاع میز، طرز قرارگیری دستان خود را اصلاح نماید تا راحت باشد.

جهت سفارش اینترنتی  خرید صندلی اپن و صندلی گردان با آسودگی خاطر و تضمین کیفیت و قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی ته کالا مراجعه نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()