برای خیلی از افراد تزئین نمای دکوراسیون به عنوان یک دغدغه محسوب می شود. چرا که تعدد وسایلی که می توان از آنها جهت تغییر در نمای داخلی از آنها استفاده نمایند، بسیار است. در جایگاه خود، انتخاب و خرید تابلو نقش بسزایی بر روی جلوۀ دکوراسیون خواهد داشت.

انتخاب تابلو یک چالش تعریف شده برای عموم افراد محسوب می شود چون متناسب با محیط های مختلف، نیاز به انتخاب تابلوی متفاوت است که هارمونی لازم با فضا را داشته باشد. تابلو نقاشی، تابلو منبت کاری شده، تابلو آبرنگ، تابلو رنگ روغن، تابلو سیاه قلم، تابلو پارچه ای، تابلو فرش، تابلو تزئینی و برجسته تنها برخی از انواع تابلو موجود در بازار محسوب می شوند که در دسته بندی های متفاوت از یکدیگر می توان آنها را در ابعاد کوچک و بزرگ تهیه نمود.

برای مشاهدۀ برخی از طرح های رایج و پرفروش تابلو می توانید به وب سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعه به دلیل نوع فعالیتی که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی انجام می دهد، در لیست محصولات فروشگاه، توانسته اند امکان خرید انواع تابلو مدرن و کلاسیک را در طح های متنوع و جذاب برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

ویژگی های بهترین تابلو نقاشی

نکته ای که در رابطه با خرید تابلو نقاشی وجود دارد، اینکه کلیۀ تابلوها به نوبۀ خود بهترین تابلو شناخته می شوند چون متناسب با نمای دکوراسیون های متفاوت می توان از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. طبیعتاً هنگامی که تناسب رنگبندی و سبک چیدمان و طراحی دکوراسیون یک محیط به طور کامل در نظر گرفته می شود، سبک تابلوی تزئینی که در محیط قرار گرفته می شود، می تواند بهترین تابلو در موقعیتی که بر روی دیوار قرار داده شده است، محسوب شود.

برای تهیۀ کلیۀ لوازم دکوراتیو مانند خرید تابلو طرح برجسته جهت تزئین نمای دکوراسیون ، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید و پس از مشورت و مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات، تابلو هنری مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()