تنوع سبک طراحی و ساخت کمد لباس نسبت به گذشته افزایش یافته است. به دلیل اهمیت کاربرد این محصول در وسایل منزل، مجموعۀ بهسازان چوب این پست را به منظور آگاهی شما نسبت به فاکتورهای مهم انتخاب کمد لباس مناسب تهیه نموده است. بدون شک اشخاص دارای پوشاک و اکسسوری های شخصی هستند که جهت نگهداری آنها نیازمند به خرید کمد لباس یا همان دراور هستند. جهت تهیۀ این وسیلۀ چوبی باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که حجم پوشاکی که افراد دارند، تأثیر مستقیم بر روی انتخاب کمد لباس خواهد داشت.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از فروشندگان بزرگ شناخته شده در زمینۀ لوازم چوبی در تهران فعالیت دارد و همواره در لیست لوازم چوبی خانگی، امکان خرید انواع کمد لباس دیواری مدرن و کلاسیک را برای مشتریان مهیا نموده است.

ویژگی های مهم و قابل توجه کمد لباس درب ریلی

امروزه تولید کنندگان لوازم چوبی خانگی در حوزۀ ساخت کمد لباس خلاقیت فراوانی نشان داده اند و توانسته اند با بهره مندی از وسایلی که در اختیار دارند، انواع کمد لباس درب ریلی و لولایی را ساخته و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

افرادی که فضای زیادی در نمای داخلی اتاق خود ندارند و باز کردن درب کمد، فضای زیادی را اشغال می کند. از این رو کمد لباس درب ریلی به عنوان گزینۀ مناسبی است که افراد می توانند برای اتاق های کوچک تر انتخاب نمایند. خرید تخت دو نفره را در طرح های متنوع از سایت انجام دهید.

امروزه سبک طراحی کمد لباس درب ریلی آینه دار افزایش یافته است و بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته می توانند محصول مورد پسند خود را تهیه نمایند. طراحی کمد لباس درب لولایی برای اتاق هایی که فضای بزرگی دارد، می تواند گزینۀ مناسبی در نظر گرفته شود و امکان تهیۀ آن در طرح های متنوع و جادار برای عموم افراد فراهم است.

برای مشاهدۀ مدل های جدید کمد لباس مدرن و شیک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()