تاب ریلکسی نوعی صندلی است که به سبک تاب طراحی شده است و امکان تهیۀ این محصول در اندازه و طرح های مختلف برای علاقه مندان آن وجود دارد. فروش تاب ریلکسی به صورت تک نفره و دو نفره برای مشتریان فراهم می باشد. تاب از مهمترین وسایل سرگرمی است که از دوران کودکی، عموم افراد دارای خاطرات خوبی هستند و حس آرامش و راحتی خاصی به افراد می بخشد. به همین دلیل ایدۀ ساخت صندلی به سبک تاب ریلکسی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است و با گذشت زمان بر تنوع این محصول نوستالژی افزوده شد.

فروشگاه بهسازان چوب به عنوان یکی از فروشندگان مطرح در عرصۀ تجهیزات و لوازم خانگی، توانسته موفق به افزوده انواع تاب ریلکسی با متریال مختلف در لیست محصولات خانگی گردد.

خرید تاب ریلکسی با بافت عنکبوتی

سبک طراحی تاب ریلکسی با بافت عنکبوتی طرفداران زیادی دارد چون فرد با آسودگی خاطر می تواند بر نشیمنگاه صندلی راحتی لم داده و تکیه دهد. خوشبختانه چند سال اخیر تنوع سبک طراحی صندلی های راحتی یا همان تاب ریلکسی افزایش پیدا کرده است و امکان تهیۀ تاب ریلکسی تک نفره در ابعاد جمع و جور میسر است و می توان آنها را داخل اتاق خواب و یا گوشه ای از فضای سالن پذیرایی و تراس قرار داد. جهت خرید صندلی راک در تنوع بالا و طرح های جذاب به سایت مراجعه فرمایید.

در گذشته اکثر افراد تاب ریلکسی چند نفره برای فضای حیاط ویلا تهیه می نمودند ولی خلق ایده های هنری، امکان کاربری این محصول چوبی و فلزی را در محیط منزل نیز فراهم نموده است.

تاب ریلکسی مدل خواب، تاب ریلکسی مدل اطلس، تاب ریلکسی مدل فانوسی و ... برخی از انواع تاب ریلکسی هستند که در مدل های متنوع طراحی و ساخته شده اند و امکان سفارش آنها از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب برای عموم مشتریان فراهم است. امکان خرید اینترنتی محصولات چوبی خانگی توسط این مجموعۀ معتبر مهیا می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ساعات کاری پاسخگویی تلفنی فروشگاه اینترنتی:

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

 با شماره "واتس آپ" و یا "تلگرام" زیر با ما در ارتباط باشید.

09127996155

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()