تابلو فنگ شویی یکی دیگر از سبک های هنری تابلو به شمار می رود و از آن می توان در نمای قسمت های مختلف دکوراسیون استفاده نمود. فروش تابلو فنگ شویی در طرح های مختلف صورت می گیرد که در ادامه بیشتر به ویژگی آنها خواهیم پرداخت. فنگ شویی، تکنیکی است که در راستای ایجاد فضایی آرامش بخش انجام می گیرد و فاکتورهای متعددی جهت تهیۀ این تابلو وجود دارد. با توجه به اینکه تابلو به عنوان یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در دکوراسیون منزل می باشد. طرح تابلو فنگ شویی نقش اساسی در نظر و دیدگاه بینندگان خواهد داشت.

دکور آفیس به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در راستای عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع تابلو تزیینی، کفپوش، دیوارپوش و ... فعالیت می کند. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، بروزترین لوازم دکوراتیو را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش تابلو فنگ شویی و مزایای آن

متناسب با موقعیت های مختلف نمای دکوراسیون به راحتی می توان از طرح های متنوع تابلوهای فنگ شویی استفاده نمائید. بدون شک عموم افراد در نمای داخلی ساختمان تابلو بر روی دیوار نصب می کنند و قصد زیبا نمودن فضای دکوراسیون را دارند. امروزه تنوع سبک طراحی تابلوهای دکوراسیون تغییرات قابل توجهی نموده است و با تلفیق تصاویر، نقش و نگارهای مختلف به راحتی می توانند تابلوهای فنگ شویی را طراحی نمایند و جهت تزئین نمای محیط دکوراسیون از آنها استفاده نمایند. خرید تایلو حیوانات را از سایت دکور آفیس با قیمت ارزان انجام دهید.

تصاویری که بر روی تابلو ترسیم می شود به نوعی بیانگر احساسات و تفکرات شخص طراح می باشد. با نگریستن به آن می توان به نوع نگرش و انرژی ضمیر ناخودآگاه شخص پی برد. انواع تابلو فنگ شویی که الهام بخش از طبیعت هستند، طراحی شده و امکان تهیۀ آنها در ابعاد و طرح های مختلف می باشد.

بنابراین با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، به سهولت می توانید تابلو فنگ شویی ارزان در طرح های متنوع تهیه نمائید و جهت دیزاین سالن پذیرایی و اتاق ها از آن استفاده نمائید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()