تابلو از پرکاربردترین وسایلی است که جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون بر روی دیوار قرار گرفته می شوند. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید تابلو وجود دارد و به دلیل گستردگی این مبحث، تنها به برخی از موارد مهم آن می پردازیم. جهت ساخت تابلو از متریال مختلف استفاده می شود و با گذشت زمان عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانند متناسب با نمای دکوراسیون منزل اقدام به خرید تابلو با طرح منظره، تصاویر انتزاعی، تصاویر واقعی و ... نمایند.

توسط فروشگاه دکور آفیس به راحتی می توانید تابلوی مناسبی جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل و هر نمای دیگری تهیه نمائید.

نکات مهم انتخاب بهترین تابلو

تابلو از جمله وسایلی است که در سبک های مختلف نقاشی شده و برای جلوه بخشیدن به دکوراسیون داخلی بر روی دیوار نصب می شود. انتخاب نوع تابلو علاوه بر آنکه جلوه ای خاص به دکور سالن پذیرایی، راهرو، اتاق ها و سایر قسمت های ساختمان می بخشد، به نوعی بیانگر نوع نظر و دیدگاه میزبان می باشد.

به عنوان مثال هنگامی که وارد ساختمان می شوید، با مشاهدۀ تابلوهای نقاشی طرح منظره در ابعاد مختلف، به این مسئله پی می برید که شخص علاقۀ خاصی به طبیعت و تصا.یر موجود در نمای تابلو دارد.

فروش تابلو کلاسیک و مدرن را می توان در سطح بازار توسط عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی مشاهده نمود. بر اساس سبک های مختلف طراحی دکوراسیون، بهترین تابلو را در ابعاد متفاوت تهیه نمائید.

افرادی که به سبک طراحی دکوراسیون کلاسیک علاقه مند هستند، می توانند با خرید تابلو دایره یا اشکال دیگر با طرح میهمانی های شاهانه، تابلوهای نقوش اسلیمی و ... نمایی متفاوت در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون بوجود آورند.

امروزه متناسب با استایل های هنری متفاوت می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، انواع تابلو مدرن یک تکه ای و یا چند تکه ای در ابعاد و طرح های مختلف تهیه نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()