افراد زیادی علاقه مند به خرید کاغذ دیواری سه بعدی برای تزئین محل سکونت خود می باشند چون این سبک از محصولات دیوارپوش از نظر طراحی، چاپ و جنس بسیار متفاوت به بازار عرضه شده است. به دلیل تنوع محصولاتی که به بازار عرضه می شوند، اکثر افراد سردرگم هستند که چه نوع کاغذ دیواری را انتخاب نموده و در نمای دکوراسیون از آنها استفاده نمایند. خوشبختانه شاهد خلاقیت و ایده پردازی در طراحی و چاپ محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری سه بعدی می باشیم. جلوه های متنوع و جذاب از محصولات دیوارپوش را می توان در سطح بازار مشاهده نمود و با استفاده از آنها می توان زیبایی خاصی برای دکوراسیون بوجود آورد.

مجموعۀ دکور آفیس در زمینۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله محصولات دیوارپوش مدرن و کلاسیک همانند کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر فعالیت می کند. فروش محصولات دیوارپوش قابل شستشو را برای مشتریان فراهم نموده اند.

تزئین دکوراسیون منزل با خرید کاغذ دیواری سه بعدی

مطالبی که در قسمت ابتدایی بدان اشاره نمودیم، تنها به اهمیت کاربرد کاغذ دیواری در نمای دکوراسیون پرداختیم. به عبارتی افرادی که قصد ایجاد تغییرات اساسی و قابل توجهی در نمای دکوراسیون بخش های مختلف منزل دارند، نصب کاغذ دیواری سه بعدی می تواند بسیار جذاب و چشم نواز باشد. استفادۀ هوشمندانه از طرح های مختلف کاغذ دیواری، می تواند علاوه بر اینکه زیبایی دکوراسیون را دوچندان نماید، بلکه تأثیر مستقیم بر روی ارزش و بهای ملک خواهد داشت. 

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری صورت و چهره بر اساس ملاک های متعددی همچون جنس، سطح کیفیت کاغذ، داشتن دوام، سبک طراحی و ابعاد آن بستگی دارد. بدین ترتیب اگر به دنبال خرید و یا تعویض دیوارپوش برای سالن پذیرایی و اتاق های منزل هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. پس از بررسی محصولات، با قیمت ارزان تر از بازار، کاغذ دیواری سه بعدی قابل شستشو خریداری نمائید. 

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()