خیلی از افراد جهت تغییر دکوراسیون محیط از مزایای محصولات دیوارپوش از جمله کاغذ دیواری مدرن و هر سبک دیگری استفاده می کنند. به عبارتی انتخاب طرح دیوارپوش بر اساس ملاک های مختلفی صورت می گیرد که می توان ترکیب رنگی تجهیزات دکوراسیون داخلی، مساحت فضای دکوراسیون، نوع کاربری، ارتفاع دیوار و قیمت اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم به برخی از موارد مهمی که بر روی انتخاب و خرید  کاغذ دیواری مدرن تأثیرگذار است، بپردازیم تا متناسب با موقعیت های مختلف بتوانید بهترین دیوارپوش را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه دیوار دکور به صورت تخصصی در زمینۀ عرضۀ انواع کاغذ دیواری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره در تلاش برای افزایش تنوع محصولات و ارتقاء سطح کیفیت محصولات عرضه شده به بازار مصرف می باشند.

مهمترین ویژگی کاغذ دیواری مدرن

از ویژگی های مهم کاغذ دیواری مدرن، می توان به افزایش کیفیت جنس این نوع دیوارپوش و تنوع سبک طراحی این نوع کاغذ دیواری اشاره نمود. متناسب با موقعیت های مختلف می توانید، مناسب ترین طرح کاغذ دیواری را با قیمت مناسب تهیه نمائید. سبک طراحی کاغذ دیواری مدرن بسیار متفاوت از طرح های کاغذ دیواری قدیمی می باشد چون با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مدرن اقدام به طراحی تصاویر گرافیکی سه بعدی می نمایند.

قیمت کاغذ دیواری مدرن بر اساس عوامل متعددی مشخص می گردد که می توان به جنس، ابعاد و طرح آن اشاره نمود. اغلب افراد جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اقدام به خرید کاغذ دیواری مدرن طرح گل به سبک سه بعدی می نمایند. چرا که این سبک از طراحی چاپ کاغذ دیواری، تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون بوجود می آورد.

برای  خرید کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری مدرن ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 801
نمایش همه
علاقه مندی ها ()