پوستر دیواری همان کاغذ دیواری سه بعدی است که طراحی و چاپ آن بسیار متفاوت از کاغذهای قدیمی می باشد. چندین سال است که در لیست محصولات دیوارپوش، شاهد فروش پوستر دیواری کودک در طرح های مختلف می باشیم. عموم افراد جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق فرزندان خود، اقدام به خرید پوستر دیواری کودک دخترانه یا پسرانه نمایند. طراحی پوسترهای دیواری طرح کودک بسیار جذاب و فانتزی هستند و جلوۀ خاصی به دکوراسیون اتاق کودکان می بخشد.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از فروشندگان معروف در حوزۀ تأمین و عرضۀ محصولات دیوارپوش از جمله انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری در طرح های متنوع و جذاب می باشند.

فروش پوستر دیواری کودک ارزان

برخی از افراد تمایلی برای نقاشی ساختمان ندارند و می خواهند با نصب پوستر دیواری در طرح های متفاوت، دکوراسیون منزل خود را تزئین نمایند. فروش پوستر دیواری کودک دخترانه و پسرانه توانسته به والدین کمک کند به بهترین شکل ممکن، فضای اتاق کودکان خود را تزئین نمایند. استفاده از پوسترهای دیواری سه بعدی به دلیل جلوۀ واقعی از تصاویر برای بیننده تداعی می کند و انرژی مثبت در محیط پراکنده می سازد.

پوستر دیواری السا، پوستر دیواری مرد عنکبوتی، پوستر دیواری بتمن، پوستر دیواری دختر کفشدوزکی و ... برخی از طرح های پرفروش پوستر دیواری کودک محسوب می شوند. اگر خواستار تغییر اساسی در دکوراسیون اتاق نوزادان و فرزندان خود هستید، می توانید از طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی کودک استفاده نمائید. کودکان با مشاهدۀ تصاویر پوستر دیواری کودک، نسبت به پیرامون خود هوشیارتر عمل می کنند و حس کنجکاوی و خلاقیت آنها را بر می انگیزد.

اگر تمایل به خرید پوستر دیواری گل و پوستر دیواری کودک قابل شستشو را دارید، می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و سفارش خود را ثبت نمائید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 742
نمایش همه
علاقه مندی ها ()