دیوارپوش از جمله تجهیزاتی است که جهت پوشش سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. محصولات دیوارپوش از جنس های مختلف ساخته می شوند و جنبۀ تزئینی در نمای ساختمان دارد. علاوه بر دیوارپوش، محصولات دیوارکوب نیز در سطح بازار عرضه می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد تغییر در نمای دکوراسیون دارند، می توانند از مزایای هر کدام از آنها استفاده نمایند. البته تفاوت جزئی میان آنها وجود دارد، که در ادامۀ متن بیشتر شما را با ویژگی های محصولات دیوارپوش آشنا خواهیم نمود چون تنوع فروش دیوارپوش توسط فروشگاه های عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی بسیار است.

چندین سال از فعالیت فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا می گذرد و این مجموعه همواره تلاش نموده محصولاتی با کیفیت تأمین نموده و به مشتریان پیشنهاد دهد. به دلیل حجم تقاضای بازار به تجهیزات دکوراسیون داخلی، محصولات دیوارپوش را از همان ابتدا در دسترس انتخاب مشتریان قرار داد.

خرید دیوارپوش برای سالن پذیرایی

با توجه به اینکه تنوع محصولات دیوارپوش بسیار زیاد می باشد، خیلی از افراد خواستار تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی با استفاده از کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری می باشند. اجازه دهید در اینجا به این اشاره داشته باشیم که کاغذ دیواری و پوستر دیواری از جمله انواع محصولات دیوارپوش به شمار می روند.

امروزه تنوع محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری افزایش یافته است. طبعتاً افرادی که علاقه مند هستند روح به فضای دکوراسیون ببخشند، از طرح های مدرن و امروزی پوستر دیواری استفاده نمایند.

توجه به کیفیت دیوارپوش نقش بسزایی بر روی ماندگاری، دوام و زیبایی آن خواهد داشت. در حال حاضر امکان خرید دیوارپوش قابل شستشو برای شما فراهم می باشد. به عبارتی اکثر کاغذهای دیواری موجود در بازار دارای روکش PVC هستند که امکان نظافت با دستمال مرطوب را برای فرد مهیا می کند.

جهت خرید اینترنتی دیوارپوش مانند خرید دیوارپوش سه بعدی می توانید به فروشگاه اینترنتی رونیا مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق، از میان محصولات، مناسب ترین دیوارپوش را انتخاب نمائید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()