کفپوش از دیگر تجهیزات دکوراسیون است که جهت پوشش کف ساختمان طراحی شده اند. با استفاده از متریال مختلف توانسته اند انواع کفپوش در طرح های مختلف تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. با توجه به اینکه بخش اعظمی از نمای دکوراسیون، کف تشکیل داده است. انتخاب نوع کفپوش علاوه بر جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون، سطح رفاه زندگی را برای افراد بهتر می نماید. در ادامۀ مقاله بیشتر به مقولۀ فروش کفپوش در دسته بندی های مختلف اشاره خواهیم نمود، تا بدین وسیله متناسب با موقعیت مکانی، مناسب ترین نوع کفپوش را تهیه نمائید.

فروشگاه رونیا علاوه بر عرضۀ تجهیزات دیوارپوش، انواع کفپوش با دوام و جدید را در طرح های متنوع عرضه می کند.

خرید کفپوش طرح پارکت

پیش از خرید کفپوش، جا دارد به ویژگی های کفپوش استاندارد اشاره داشته باشیم.

توجه به محل نصب کفپوش، هدف از تعویض و یا خرید کفپوش موارد مهمی هستند که هنگام خرید کفپوش باید مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال جهت خرید کفپوش آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی، کفپوش ضد آب بهترین گزینه می باشد چون کف این قسمت از ساختمان برای تعداد دفعات زیادی نیاز به نظافت دارد.

کفپوش پارکت یکی از انواع کفپوش رایج در بازار است ولی در دو دسته بندی پارکت چوبی و پارکت لمینت عرضه می شوند. کفپوش پارکت چوبی مقاومت پایینی در برابر نفوذ پذیری آب دارد و این مسئله موجب شده تا تولید کنندگان اقدام به ساخت کفپوش طرح پارکت یا همان پارکت لمینت نمایند. این نوع پارکت به دلیل بهره مندی از لایه های بهم فشردۀ HDF مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد و افراد زیادی علاقه مند به خرید این نوع کفپوش هستند.

فروشگاه اینترنتی رونیا، سال های متوالی است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش انواع کفپوش مانند خرید پارکت آغاز نموده است.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

همراه فروش: 09121996816 

خط مستقیم فروش: 44288929-021

  6 - 44288395 - 021

تلفن پشتیبانی: 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 688
نمایش همه
علاقه مندی ها ()