پارکت یکی از محبوب ترین انواع کفپوش موجود در بازار محسوب می شود. افرادی که در حوزۀ طراحی دکوراسیون فعالیت می کنند، پوشاندن کف و سطوح دیوار از بزرگ ترین دغدغه های این اشخاص به شمار می رود. کاغذ دیواری نیز به عنوان یکی از رایج ترین انواع دیوار پوش محسوب می شود و افرادی زیادی علاقه مند به خرید کاغذ دیواری و نصب کفپوش پارکت در دکوراسیون منزل خود می باشند. تجهیزاتی که در نمای دکوراسیون به کار برده می شود، از تنوع بالایی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده انتخاب نوع پارکت و یا کاغذ دیواری برای افراد سخت صورت گیرد.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان توانسته اقدام به تأمین تجهیزات دکوراسیون از جمله کاغذ دیواری، پارکت، پوستر دیواری و ... نمایند. با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، توانسته اند شرایط مناسب جهت راهنمایی مشتریان فراهم آورند.

تجهیز نمای دکوراسیون به پارکت لمینت و کاغذ دیواری گل

اگر قصد ایجاد تغییر در دکوراسیون و بروز نمودن مصالح ساختمانی موجود در فضای داخلی ساختمان را دارید، می توانید از مزایای پارکت لمینت، کاغذ دیواری طرح گل، انواع پوستر دیواری و ... استفاده نمائید. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشند و استفاده از آنها در نمای دکوراسیون، علاوه بر آنکه سطح رفاه زندگی را بهبود می بخشد، جلوۀ نمای داخلی تغییرات اساسی رخ می دهد.

با خرید پارکت و همچنین انتخاب کاغذ دیواری با طرح و رنگبندی مناسب می توان ابعاد محیط را تحت تأثیر قرار داد. جهت تولید پارکت لمینت از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می شود و متشکل از لایه های به هم فشردۀ hdf می باشد که لایۀ رویی آن از مواد pvc است و میزان مقاومت پارکت را نسبت به شستشو افزایش می دهد.

برای خرید کاغذ دیواری و پارکت مانند خرید پارکت لمینت چینی با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. به واسطۀ این مجموعه، امکان خرید حضوری و یا سفارش اینترنتی برای عموم مشتریان در سراسر کشور فراهم می باشد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()