پوستر دیواری از جنس کاغذ دیواری با رویۀ pvc تولید می شود و به نوعی از جمله محصولات جدید کاغذ دیواری به شمار می رود. فروش پوستر دیواری به صورت طرح آماده و یا سفارشی صورت می گیرد. افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانند هر کدام ازآنها را انتخاب نموده و سفارش دهند. پوستر دیواری به دلیل داشتن کیفیت بالا و تنوع در سبک طراحی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شده است. یکی از مهمترین ویژگی های بازار پوستر دیواری ، چاپ یک تصویر کامل می باشد و به همین دلیل می توان در ابعاد مختلف بر روی بخشی از نمای دکوراسیون بر روی دیوار نصب نمود.

فروشگاه دکور آفیس از دیگر فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است که توانسته اند موفق به تأمین و فروش پوستر دیواری در طرح های مختلف گردند.

نحوۀ انتخاب پوستر دیواری پذیرایی

همانطور که می دانید، جهت انتخاب پوستر دیواری پذیرایی، هیچ محدودیتی در حوزۀ انتخاب طرح وجود ندارد و معمولاً به صورت سلیقه ای می باشد. به عبارتی افراد با در نظر گرفتن سبک چیدمان وسایل و رنگ های به کار رفته در نمای دکوراسیون و قیمت می توانند پوستر دیواری لوکس خریداری کنند.

خرید پوستر دیواری سه بعدی با اشکال انتزاعی مانند خرید پوستر دیواری انواع مشاغل می تواند به فضا بُعد ببخشد و تغییر اساسی بر روی نمایش ابعاد دکوراسیون داشته باشد. با توجه به اینکه تصاویر این نوع کاغذ دیواری یکپارچه می باشد و نصب آن به صورت چند تکه ای صورت می گیرد. هنگام خرید پوستر دیواری، باید 3 الی 5 سانتی متری اضافه تر نظر بگیرید و طرح را به نحوی انتخاب نمائید که در صورت نیاز به بریدن اضافی های حاشیۀ پوستر، لطمه ای به طرح پوستر دیواری وارد نشود. هنگام انتخاب پوستر دیواری، توجه به قابل شستشو بودن پوستر حائز اهمیت می باشد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()