تخت دو نفره به عنوان سرویس خواب جهیزیۀ عروس تهیه می شود. خواب از مهمترین مکانیسم های بدن می باشد که تأثیر بسزایی بر روی کیفیت روند زندگی افراد خواهد داشت. به عبارتی داشتن خواب بی کیفیت می تواند بستگی به کیفیت تختخواب داشته باشد. بنابراین هنگام خرید تخت دو نفره ، باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید که بتوانید تخت خواب استاندارد را برای خود و اعضای خانواده تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ تأمین و فروش سرویس خواب در تهران فعالیت می کند. این مجموعه جهت پاسخگویی به نیاز عموم مشتریان توانسته اند امکان خرید انواع تخت یک نفره، دو نفره، دوطبقه را در مدل های متنوع برای مشتریان فراهم سازد.

فروش انواع تخت دو نفره و ویژگی آنها

تولید کنندگان سرویس خواب، توانسته اند این نوع تخت را با متریال مختلف تولید نموده و به بازار عرضه کنند. تخت خواب دو نفره چوبی و فلزی دو دسته بندی برای این نوع تختخواب می باشد. این در حالی است که تختخواب دو نفره ساده و تخت دو نفره جکدار نیز دسته بندی اصلی این نوع تخت از نظر مدل طراحی آن می باشد. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و میزان فضای خالی که در محیط منزل دارند، مناسب ترین نوع تختخواب را انتخاب نمایند. خرید تخت دو طبقه را از بهسازان چوب با بهترین قیمت انجام دهید.

انتخاب تختخواب دو نفره با کیفیت و استاندارد می تواند برای شما خواب و استراحت با کیفیت خوب را برای شما به ارمغان آورد. مساحت اتاق ها در آپارتمان های کوچک کاهش یافته است و این مسئله موجب شده تا افراد به دنبال خرید تخت دو نفره با ابعاد کوچکتر باشند که فضای زیادی را از محیط اتاق را به خود اختصاص ندهد.

جهت مشورت و أخذ راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش بهسازان چوب تماس بگیرید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()