طراحی دکوراسیون به منظور آراستن محیطی انجام می گیرد که می تواند محیط منزل، محیط کاری، محیط اداری و غیره اشاره نمود. موارد متعددی علاوه بر در نظر گرفتن جنبۀ هنری ماجرا، چیدمان و مرتب کردن باید در نظر گرفته شود تا بتوان به صورت کاملاً اصولی نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق ها و دیگر قسمت های ساختمان را تزئین نموده و تغییرات چشم نواز ایجاد نمود. اجرای  طراحی دکوراسیون کار ساده ای نمی باشد و نیازمند به تجربه و تخصص دارد.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا متشکل از افراد متخصص و توانمند در حوزۀ طراحی دکوراسیون و معماری است که قادر به بررسی تمام جوانب کار و اجرای اصولی تمام مراحل طراحی دکوراسیون داخلی در نمای منزل و یا محیط کاری و اداری می باشند.

اجرای طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی

جهت اجرای طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی نیاز به استفاده از المان های سبک ایرانی است که می تواند مرتبط با تجهیزات دکوراسیون، سبک چیدمان وسایل و ترکیب رنگبندی های مختلف می باشد. نکات متعددی است که هنگام طراحی دکوراسیون داخلی باید در نظر گرفته شود و بی توجهی به آنها می تواند نماینگر نواقص متعددی باشد.

از دیدگاه خیلی از افراد، چیدمان و طراحی دکوراسیون کار ساده ای می باشد ولی این چنین نیست و نیازمند به رعایت یک سری اصول می باشد و تنها سلیقۀ شخصی مطرح نیست. به عبارتی نکات بسیاری وجود دارد که افراد حین طراحی دکوراسیون باید در نظر بگیرند. توجه به این مسائل لازم و ضروری است.

سبک طراحی دکوراسیون ایرانی، استفاده از فرش ایرانی، قابل عکس هایی با تصاویر مناظر طبیعت بکر ایران، تجهیزات دکوراتیو به سبک ایران برخی از مواردی هستند که  شرکت معماری هیرادانا از ابتدا بر روی آنها برنامه ریزی نموده و سپس بر اساس طراحی اولیه، اقدام به پیاده سازی آنها در محیط می نمایند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069 

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه تبریز : تبریز ، شهرک رضوان شهر ، خیابان فجر

شماره تماس : 09142383722   04132365962

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449 

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 963
نمایش همه
علاقه مندی ها ()