تابلو از جمله وسایل تزئینی است که جهت تغییر در دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه تابلوها در طرح های متنوعی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. هنر عاملی است که در زمینۀ طراحی دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است و نقش اساسی در زیبایی دکوراسیون محیط خواهد داشت. انواع  تابلو موجود در بازار نیز نشئت گرفته از هنر و ایده های خلاقانه است و عموم افراد می توانند از این نوع تجهیزات دکوراتیو جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل، محیط اداری، تجاری و دیگر مکان ها استفاده نمایند. امروزه امکان خرید تابلو در طرح و ابعاد مختلف برای عموم افراد فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس از جمله عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است. این مجموعه بر مبنای نیاز بازار توانسته اند فروش تابلو را در لیست محصولاتی تزئینی که عرضه می کنند، بگنجاند و بدین وسیله افراد راحت تر از گذشته بتوانند وسایل تزئینی مورد نیاز جهت طراحی دکوراسیون داخلی را با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

بهترین ایده برای خرید تابلوی دکوراتیو

مجموعۀ دکور آفیس این مقاله را نگارش نموده تا بیشتر با نحوۀ انتخاب و خرید تابلو برای نمای دکوراسیون آشنا شوید. هنگام انتخاب و خرید تابلو، توجه به ابعاد و رنگ نقاشی و یا دیوارپوش دیوار حائز اهمیت است. علاوه بر آنکه سبک چیدمان دکوراسیون داخلی و ترکیب رنگبندی و نوع تجهیزات دکوراسیون از جمله واردی است که حین انتخاب تابلوی دیواری باید مد نظر داشته باشید. میزان نورپردازی در محیط و سلیقۀ شخصی از موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی خرید و نحوۀ چیدمان تابلوها بر روی دیوار خواهد داشت. البته قیمت تابلو نیز بر روی انتخاب تابلو تأثیرگذار می باشد و اقشار مختلف جامعه می توانند متناسب با توان مالی که از آن برخوردار هستند، تابلو ارزان تهیه نمایند.

جهت سفارش خرید تابلو مشاغل می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و پس از انتخاب تابلوی مورد نظر، آن را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()