پوستر دیواری کودک طرفداران زیادی دارد. در واقع چند سال اخیر طرفداران نصب کاغذ دیواری طرح دار رونق پیدا کرده است. نصب چنین پوسترهایی بر روی دیوار، می تواند زیبایی خاصی به نمای دکوراسیون ببخشد و می تواند پوشش مناسبی جهت حفظ سطوح دیوار محسوب شود. فروش پوستر دیواری کودک در طرح های متنوعی صورت می گیرد و والدین جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودکان خود از مزایای این نوع دیوارپوش استفاده نمایند.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از فروشندگان بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش پوستر دیواری در طرح و برندهای مختلف می باشد. این مجموعه محصولات جدیدی در حوزۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی تهیه نموده است. بدین وسیله بتوانند پاسخگوی کلیۀ نیازهای مشتریان در این عرصه باشند.

خرید پوستر دیواری کودک در ابعاد مختلف

از مزایای مهم خرید پوستر دیواری کودک می توان به تنوع ابعاد این نوع دیوارپوش اشاره نمود. در واقع تولید کنندگان محصولات پوستر دیواری، این سبک از طراحی دیوارپوش را در مدل های متنوع و ابعاد متفاوت انجام می دهند. امکان خرید و نصب پوستر دیواری کودک در ابعاد کوچک جهت چسباندن به بخشی از فضای دکوراسیون اتاق وجود دارد.

خوشبختانه وجود دستگاه های چاپ پیشرفته امکان چاپ هر گونه تصاویر را بر روی کاغذِ کاغذ دیواری میسر ساخته است. بدین وسیله شاهد تنوع طرح پوستر دیواری کودک در سطح بازار می باشیم. متناسب با جنسیت فرزندان خود، از زیبایی طرح های کاغذ دیواری سه بعدی کودک جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودکان استفاده نمود.

قیمت خرید پوستر دیواری گل و پوستر دیواری کودک و.... به جنس کاغذ، طرح و ابعاد آن بستگی دارد. از این رو متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید مناسب ترین طرح پوستر دیواری کودک و نوجوان و... را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید.

جهت مشاهدۀ برخی از طرح های متنوع پوستر دیواری کودک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()