پوستر دیواری گل از جمله طرح های پرفروش این محصول به شمار می رود. پوستر دیواری دارای یک سری تفاوت های جزئی با کاغذ دیواری دارد. مهمترین ویژگی پوستر دیواری، قابل شستشو بودن و دارای روکش pvc است و سطح استحکام این نوع دیوارپوش نسبت به مدل های قدیمی کاغذ دیواری بیشتر می باشد. چند سال اخیر فروش پوستر دیواری گل ، طرفداران زیادی پیدا کرده است چون زیبایی خاص و فوق العاده ای به نمای دکوراسیون می بخشد. از این رو افرادی که علاقه مندی خاصی به طبیعت و گل و گیاه دارند، بیشتر از تجهیزات دکوراتیو با شمای گل و گیاه در نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری خود استفاده می نمایند.

فروشگاه دیوار دکور با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، در لیست محصولات خود، امکان خرید انواع پوستر دیواری گل را برای مشتریان با تضمین قیمت و کیفیت بالا فراهم نموده است.

فروش پوستر دیواری گل و شکوفه های بهاری

نمای گل و شکوفه های بهاری زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد. افراد زیادی علاقه مند به تزئین نمای دکوراسیون با پوسترهای دیواری طرح گل می باشند چون سبک از طراحی تصاویر، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد. فروش پوستر دیواری گلدار کرم، پوستر دیواری مای استار سه بعدی و ... از جمله طرح های متنوع دیوارپوش محسوب می شوند و می توان برای تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و دیگر قسمت های فضای دکوراسیون استفاده نمود. انتخاب طرح پوستر دیواری گل بر اساس سلیقۀ شخصی و ترکیب رنگ هایی که در تجهیزات دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته اند، صورت می گیرد.

قیمت پوستر دیواری گل به جنس کاغذ و ابعاد آن بستگی دارد. البته طرح پوستر نیز در جایگاه خود بر روی قیمت پوستر دیواری تأثیرگذار خواهد بود.

اگر تمایل به خرید پوستر دیواری کودک و پوستر دیواری سه بعدی گل می باشید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()