صندلی راک از جمله صندلی های راحتی است که کاربرد آن را از گذشته های دور تا به امروز می توان در کشورهای مختلف مشاهده نمود. صندلی راک با عنوان صندلی گهواره ای نیز شناخته می شود و با مشاهدۀ آن، خاطرات به یاد ماندنی برای افراد زنده می شود. در واقع طرفداران اصلی خرید صندلی راک ، مادر بزرگان و پدر بزرگان می باشند که برای گذراند اوقات فراغت و استراحت خود، ترجیح می دهند بر روی صندلی راکینگ بنشینند.

فروشگاه بهسازان چوب با مشاهدۀ نیاز مشتریان، توانسته اند به لیست محصولات خانگی، صندلی راک را به عنوان صندلی راحتی بی افزایند. بدین ترتیب افرادی که علاقه مند به خرید این نوع صندلی می باشند، می توانند صندلی مورد پسند خود را از نظر قیمت و ویژگی های ظاهری انتخاب نمایند.

فروش مدل های جدید صندلی راک

در حال حاضر، تولید کنندگان صندلی راک، توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز، این نوع صندلی را به سبک های مختلف طراحی نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. صندلی راک پاف دار از جمله مدل های جدید این محصول می باشد و افراد زیادی طرفدار این سبک از طراحی صندلی راحتی هستند. در واقع مدل جدید صندلی راک به نحوی طراحی شده اند که امکان قرار دادن وسایل بر روی پاف و یا قرار دادن پاها برای روی پاف همراه صندلی وجود دارد. بدین ترتیب فرد احساس راحتی بیشتری خواهد داشت و به راحتی می تواند خستگی ناشی از فعالیت های روزمره را بر طرف کند.

به طور کلی قیمت صندلی راک نیز بر اساس جنس صندلی و مدل آن مشخص می شود. بدون شک امکان خرید صندلی راک ارزان برای طرفداران این محصول در سطح کشور وجود دارد.

اگر علاقه مند به خرید مبل اداری صندلی راک و دیگر لوازم خانگی و اداری می باشید، با آسودگی خاطر می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 762
نمایش همه
علاقه مندی ها ()