جاکفشی یکی دیگر از لوازم چوبی خانگی است که جهت نگهداری کفش مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت انتخاب جاکفشی مناسب باید یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود که می توان به ظرفیت، جنس و مدل جاکفشی اشاره نمود. امروزه عموم مردم در محل زندگی خود دارای جاکفشی مناسب می باشند چون اکثر افراد آپارتمان نشین می باشند و این مسئله موجب شده تا نیاز به خرید جاکفشی برای قرار دادن کفش های خود می باشند.

فروشگاه ویستا کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش لوازم چوبی خانگی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و در حال حاضر با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته موفق به عرضۀ انواع جاکفشی، سرویس خواب، کتابخانه و غیره گردند.

فروش جاکفشی چوبی  

امروزه فروش جاکفشی چوبی در ابعاد و مدل های مختلف صورت می گیرد. این مسئله موجب شده تا افراد متناسب با تعداد کفش هایی که در طول روز استفاده می کنند و یا ساکنین منزل استفاده می کنند، اقدام به خرید جاکفشی مناسب می نمایند. در صورت عدم توجه به این موضوع مهم می تواند ناکارآمد بوده و به اندازۀ کافی حجم کلیۀ کفش ها را پوشش ندهد.

با توجه به اینکه عموم مردم آپارتمان نشین هستند، انتخاب و خرید جاکفشی یک نیاز محسوب می شود چون در فرهنگ آپارتمان نشینی افراد نمی توانند فضای پاگرد و یا مقابل درب را به قرار دادن کلیۀ کفش های خود و اعضای خانواده اختصاص دهند چون محل رفت و آمد را اشغال نموده و موجب مزاحمت می شود. از این رو با قرار دادن جاکفشی در مقابل و یا خارج از درب می توان کلیۀ کفش ها را محل مناسب نگهداری نمود.

جهت انتخاب و  خرید کفی تخت جکدار و جاکفشی می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید و سپس با قیمت مناسب جاکفشی مورد پسند خود را تهیه نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()