کفی تخت به عنوان یکی از اجزای اصلی تختخواب به شمار می رود. در واقع افراد مختلف جامعه می توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. اهمیت دادن به موضوعات مهم به افراد کمک می کند که راحت تر از گذشته بتوانند تجهیزات مورد نیاز خود را با کیفیت عالی تهیه نمایند. همانطور که می دانید تخت خواب دو نفره جزء یکی از اقلام مهم جهیزیۀ عروس به شمار می رود. از این رو هنگام خرید این کالا، توجه به کفی تخت خواب از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین ترتیب خرید کفی تخت دونفره نیاز به کمی توجه و بررسی دارد و توصیه می کنیم، این مسئله مهم را مد نظر قرار دهید.

فروشگاه ویستا کالا چندین سال با تلاش و کوشش توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش تجهیزات خانگی آغاز نماید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته موفق به عرضۀ انواع تخت خواب یک نفره و دو نفره و سایر لوازم خانگی چوبی در مدل های متنوع و قیمت مناسب گردند.  

فاکتورهای مهم خرید کفی تخت دو نفره

جهت خرید کفی تخت جکدار و کفی تخت دو نفره در نظر گرفتن ابعاد استاندارد و جنس کفی از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع بدنۀ اصلی تخت خواب را کفی تشکیل می دهد. در نتیجه توصیه می کنیم هنگام خرید تخت خواب، توجه ویژه نسبت به کفی تخت داشته باشید. عدم توجه به کیفیت کفی تخت می تواند باعث خرابی زود هنگام تختخواب و ایجاد صدای ناهنجار در قسمت های مختلف تخت گردد. این مسئله می تواند آسایش افراد را مختلف نماید.

جهت سفارش کفی تخت دو نفره و دیگر لوازم خانگی چوبی می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی و قیمت محصولات، کالای مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()