آباژور از مهمترین وسایلی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته می شود. البته در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی، خرید آباژور جهت دیزاین نمای اتاق پذیرایی نیز به کار برده می شود. استفاده از آباژور در فضای دکوراسیون می تواند حس و حال فضای دکوراسیون را بهبود ببخشد. خوشبختانه صنعت ساخت تجهیزات و لوازم دکوراتیو ساختمان دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و شاهد عرضۀ انواع وسایل دکوراتیو از جمله تجهیزات نور و روشنایی در مدل های زیبا و متنوع می باشیم. آباژورها نیز از جمله وسایل روشنایی دکوراتیو محسوب می شود که کاربرد آن را می توان از گذشته های دور تا کنون در نمای دکوراسیون خانه های اشرافی و متوسط مشاهده نمائید.

فروشگاه تهران دکور یکی دیگر از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم خانگی فعالیت دارد. لوازم نور و روشنایی، میز، صندلی، سرویس خواب، مجسمه و ... برخی از اقلام دکوراتیو هستند که توسط این مجموعه در مدل های شیک و متنوع با قیمت ارزان عرضه می شوند.

تغییر و تحول نمای دکوراسیون با خرید آباژور جذاب

نکتۀ کلیدی که در تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی می توان بدان اشاره نمود، توجه به سطح نور و روشنایی فضای دکوراسیون می باشد. به عبارتی قرار دادن تنها یک آباژور فلزی پایه بلند در زاویه ای از نمای دکوراسیون پذیرایی می تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نماید. به همین دلیل در نمای دکوراسیون اکثر منازل شاهد کاربرد آباژور در مدل های مختلف می باشیم. آباژور فلزی، آباژور پایه دار، آباژور ایستاده، آباژور تراریوم، آباژور فلزی پایه سنگی و ... برخی از مدل های متنوع ساخت آباژور محسوب می شوند.

قیمت فروش آباژور به جنس و مدل آن بستگی دارد و می توانید جهت اطلاع از قیمت برخی از انواع آباژور مدرن به سبک امروز به فروشگاه اینترنتی تهران دکور مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات و ویژگی های محصولات این فروشگاه، به صورت آنلاین آباژور مورد نظر خود را با قیمت مناسب با تخفیف فوق العاده خریداری کنید.

 تهران دکور 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 597
نمایش همه
علاقه مندی ها ()