صندلی راک یکی از محبوب ترین صندلی هایی است که برای افراد نوستالژی بوده و یادآور خاطرات خوبی می باشد. صندلی گهواره ای، صندلی راحتی و صندلی راکینگ از دیگر اسامی صندلی راک به شمار می روند. در گذشته اکثراً افراد سالمند چون مادر بزرگ و پدر بزرگ ها جهت استراحت کردن از  صندلی راک  استفاده می کنند و همچنان خیلی از افراد متقاضی خرید این سبک از صندلی هستند. اگر متقاضی خرید صندلی راحتی هستید، می توانید از مزایای این نوع صندلی استفاده نمائید.  

فروشگاه بهسازان چوب از جمله مجموعه های عرضه کنندۀ وسایل دکوراسیون به شمار می رود. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند در لیست محصولات چوبی منزل، امکان خرید صندلی راک را برای طرفداران این محصول فراهم سازند.

خرید صندلی راک مکانیزمی

تولید کنندگان تجهیزات چوبی توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و خلاقیت، سبک متفاوتی از صندلی راک مکانیزمی را تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. سبک طراحی جدید صندلی راک مکانیزمی پاف دار به فرد اجازه می دهد، حین استفاده از صندلی، پاهای خود را بر روی پاف قرار داده و به صورت خوابیده بر روی آن استراحت می کنند. بدیهی است که مدل های جدید صندلی راک، تأثیر مستقیم بر روی قیمت آن خواهد داشت.

با توجه به توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید با قیمت ارزان صندلی راک مورد پسند خود را تهیه نموده و از راحتی آن جهت رفع خستگی روزمرۀ خود استفاده نمائید. امروزه افراد زیادی هستند که تمایل به خرید صندلی راک دارند و آن را در اتاق نشیمن قرار داده و هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی و یا مطالعه از آن استفاده نمایند. فروش صندلی راک در مدل های متنوع با متریال با کیفیت صورت می گیرد. فروش مبل اداری در سایت انجام می گیرد. 

بدون شک با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، می توانید مدل های متنوعی از صندلی راک را مشاهده نموده و پس از مقایسۀ قیمت و کیفیت، بهترین صندلی راک را تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()