میز جلو مبلی از دیگر انواع میزی است که در نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. عموم افراد خرید میز جلو مبلی را به منظور قرار دادن ظروف و وسایل دم دستی در سالن پذیرایی انجام می دهند. همانطور که می دانید طراحی اکثر سرویس های مبلمان به نحوی است که امکان قرار دادن وسیله ای بر روی آنها وجود ندارد. از این رو جهت پذیرایی از افراد نیاز به استفاده از میز در محیط است که بتوانند وسایل پذیرایی را بر روی آن قرار دهند. فروش میز جلو مبلی با متریال و طرح های مختلف صورت می پذیرد.

فروشگاه دیجی چوب به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و عرضۀ تجیهزات چوبی خانگی فعالیت می کند. به همین منظور در لیست محصولات خود، توانسته اند فروش میز جلو مبلی در طرح های مختلف داشته باشند.

خرید میز جلو مبلی چوبی و فلزی

چندین سال است که شاهد فروش انواع میز جلو مبلی در طرح های مختلف می باشیم. میز جلو مبلی فلزی گرد، میز جلو مبلی وکیومی، میز جلو مبلی فلزی هندسی، میز جلو مبلیل پانیذ، میز جلو مبلی فلزی میداس، میز جلو مبلی چوبی آذین و ... برخی از مدل های رایج این محصول به شمار می رود. از این رو افرادی که قصد خرید میز جلو مبلی دارند، می توانند با در نظر گرفتن طرح مبلمان، قیمت و همچنین سبک تجهیزات دکوراسیون و فضایی که در اختیار دارند، انتخاب خود را انجام دهند. استفاده از جلو مبلی مناسب به افراد کمک می کند که بتوانند علاوه بر کاربردی بودن آن، از زیبایی و جلوۀ میز جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده نمایند.

قیمت خرید میز ناهار خوری و میز جلو مبلی به فاکتورهای متعددی چون جنس و طرح آن بستگی دارد. از این رو جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج میز جلو مبلی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نمائید.

دیجی چوب

دفتر فروش و تماس: تهران، یافت آباد، بلوار مدائن

دفتر پشتیبانی فنی: تهران، یافت آباد،حیدری جنوبی 

ایمیل : info@Digichoob.ir

دفتر فروش: 02141256562

دفتر پشتیبانی: 02166300923

شبکه اجتماعی: 09036231055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()