یکی از انواع عناصری که شما برای زیبایی دکوراسیون داخلی خود می توانید مورد استفاده قرار دهید پوستر دیواری می باشد. به دلیل سه بعدی بودن این محصول باید بدانید که طرفداران آن روز به روز افزایش پیدا می ‌کند. دکورافیس ارائه دهنده انواع پوستر های دیواری با طرح های متنوع می باشد و هزینه مناسبی از شما برای خریداری پوستر دیواری دریافت می کند. شما می توانید انواع پوستر های دیواری مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از سایت دکورافیس خریداری کنید و در بخش های متنوع ساختمان خود مورد استفاده قرار دهید.

نصب اصولی و آسان پوستر دیواری

طرح های بزرگی روی پوستر دیواری زده شده است که به دلیل نصب آسان و برش آماده شما می توانید به راحتی آنها را روی دیوار نصب کنید. زمان نصب هر یک از انواع پوستر های دیواری باید دقت داشته باشید که ابعاد و اندازه آنها را بر اساس دیواری که مدنظرتان است بررسی کرده و اندازه گیری نمایید. هر یک از کارشناسان دکورافیس قادر هستند که برای خریداری پوسترهای دیواری به شما مشورت های لازم را ارائه دهند. در واقع شما می توانید انواع پوستر دیواری را با طرح های متنوع از دکورافیس به صورت آماده و سفارشی خریداری کنید.

برای خرید هر یک از انواع پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری کودک بهتر است که مدل آنها را ابتدا مورد بررسی قرار دهید و سپس اندازه آنها را با دیوار تان مطابقت دهید. توجه داشته باشید که رنگ بندی هر یک از انواع پوستر دیواری که دکورافیس به شما ارائه می دهد متفاوت است. بنابراین زمان انتخاب رنگ هر یک از انواع پوسترهای دیواری باید رنگ آنها را بررسی کنید که با دیگر تجهیزات ساختمان تان مطابقت داشته باشد. دکورافیس هر یک از طرح های متنوع پوسترهای دیواری را با رنگ‌ های متفاوت و خاص تولید می کند و به شما ارائه می دهد.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()