پوستر دیواری کودک از دیگر تکنیک های خلاقیت هنری است که در طراحی و چاپ نسل جدید کاغذ دیواری می توان مشاهده نمود. تا کنون در سطح بازار انواع پوستر دیواری کودک را در اندازه و طرح های مختلف مشاهده نموده اید. امروزه طرفداران خرید پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری ساده افزایش یافته است چون داشتن طرح های متنوع در نمای دکوراسیون می تواند حس و حال فضا را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. این موضوع مهم در رابطه با خرید پوستر دیواری کودک نیز صادق است و می توان جهت تغییر در دکوراسیون اتاق کودک از طرح های زیبا و جذاب این نوع دیوارپوش استفاده نمود.

فروشگاه دیوار دکور با اتکاء به پرسنل مجرب و نوع فعالیتی که آغاز نموده است. در حال حاضر در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات دکوراسیون از جمله محصولات دیوارپوش، کفپوش، آسمان مجازی، تابلو دکوراتیو و ... فعالیت می کند. توانسته اند در لیست محصولات خود، عرضۀ پوستر دیواری کودک با برند مای استار کیدز را داشته باشند.

ویژگی های پوستر دیواری کودک

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید کاغذ دیواری پوستر دیواری کودک باید در نظر گرفته شود، مسئله قابل شستشو بودن و استحکام بالای این محصول است. در واقع نوع کاغذ دیواری که برای تزئین اتاق کودک مورد استفاده قرار گرفته می شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با توجه به اینکه کودک کثیف کاری زیادی انجام می دهد. توصیه می کنیم از پوستر دیواری کودک قابل شستشو استفاده نمائید که بتوان سطوحی که لکه دار شده است را به راحتی با دستمال مرطوب تمیز نمود.

پوستر دیواری کودک مینیون در رنگبندی های مختلف، پوستر دیواری مای استار کیدز، پوستر دیواری کودک پسر قهرمان و ... برخی از طرح های متنوع از کاغذ دیواری طرح کودک به شمار می روند.

برای مشاهده برخی از طرح های زیبا و متنوع پوستر دیواری کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و سپس با قیمت مناسب پوستر دیواری مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 773
نمایش همه
علاقه مندی ها ()