تابلو عکس می تواند یادآور بهترین خاطرات باشد و هر شخص به تنهایی علاقه مند به داشتن تابلو عکس متناسب با علایق شخصی خود می باشند. در واقع نصب تابلو عکس در نمای دکوراسیون می تواند حس صمیمانه و گرمی در فضا پراکنده سازد و حال و هوای افراد را متحول نموده و حس خوشایندی میان افراد بوجود آورد. با استفاده از این فرصت می توان از این فرصت به بهترین شکل ممکن لحظات خوشی را برای خود و اعضای خانواده فراهم نمود. خرید تابلو عکس با تصاویر آشنا و زیبا بسیار چشم نواز خواهد بود و می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لوازم دکوراسیون در تهران فعالیت می کند. این مجموعه جهت تکمیل محصولاتی که عرضه می نمایند، توانسته اند امکان فروش انواع تابلو عکس را متناسب با سلایق مختلف انجام دهند.

فروش انواع تابلو عکس

فروش انواع تابلو عکس به افراد اجازه می دهد که بتوانند متناسب با سلیقۀ شخصی، تغییرات متنوعی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودکان، راهرو و دیگر قسمت های نمای داخلی ساختمان بوجود آورند. خوشبختانه تحول بزرگی در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آمده است و این مسئله موجب شده تا افراد مختلف بتوانند بر حسب نیاز و فضایی که در اختیار دارند، از زیبایی قابل توجه تابلوه های عکس جهت ایجاد تغییر در قسمت های مختلف نمای داخلی ساختمان استفاده نمایند.  قیمت تابلو عکس به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد، جنس و طرح آن اشاره نمود. متناسب با استقبال فراوانی که از خرید تابلو می شود، شاهد فروش انواع تابلو عکس ارزان در سبک های مختلف می باشیم.

جهت سفارش اینترنتی تابلو عکس می توانید به فروشگاه اینترنتی معتبر دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()