تابلو نقاشی از جمله تابلوهای رایج در بازار محسوب می شود و از این نوع وسایل جهت تزیین نمای دیوار سالن پذیرایی استفاده می کنند. تابلوهای نقاشی به عنوان محبوب ترین سبک طراحی تابلو است که از گذشته های دور تا به امروز بر روی دیوارهای منازل می توان مشاهده نمود. خرید تابلو دیواری و تابلو نقاشی می تواند بسیار جذاب و خیره کننده باشد. به عبارتی افراد مختلف با سلایق متفاوتی که دارند، می توانند از این نوع محصول دکوراتیو زیبا جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، راهرو و یا اتاق های مختلف استفاده نمایند.

اگر علاقه مند به خرید تابلون نقاشی مدرن و قیمت ارزان هستید، می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعۀ فروشگاه با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی جهت انتخاب بهترین تابلو دیواری برای محیط منزل و یا اداری می باشند.

نکات مهم خرید تابلو دیواری نقاشی

بر خلاف تصور خیلی ا افراد که انتخاب و خرید تابلو دیواری را کار ساده ای می انگارند ولی این چنین نیست و یک سری نکات مهم در این موضوع نهفته است و ما در این مقاله سعی می کنیم به چند مورد آن بپردازیم:

ابعاد تابلو دیواری، طرح تابلو نقاشی، سبک و نوع متریال تابلو نقاشی، قیمت، ابعاد دیوار، هارمونی ترکیب رنگی لوازم دکوراسیون با نقاشی و یا دیوارپوش و از همه مهمتر سبک چیدمان و لوازم دکوراسیون از موارد مهمی هستند که نقش بسزایی در انتخاب و خرید تابلو نقاشی دارد. بدین ترتیب به شما پیشنهاد می کنیم، استفاده از تجربیات و نظرات کارشناسان فروش عرضۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی می تواند بسیار کارآمد باشد.

جهت خرید انواع تابلو دیواری  تزیینی و تابلوهای نقاشی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق محصولات، با قیمت ارزان و کیفیت بالا، تابلوی مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()