پارکت یکی از کفپوش های محبوب در این دوران به شمار می رود چون علاوه بر داشتن زیبایی، دارای یک سری ویژگی های فوق العاده دیگر نیز می باشد که در ادامۀ متن به آن خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که کفپوش پارکت را می توان در تمامی سطوح نصب نمود. پس از این که پاکسازی کف انجام شد یک پوشش بسیار ضعیف از پلی اتیلن منعطف بر روی سطح نصب می شود. در واقع این لایه آب گریز بوده و اجازه نفوذ آب را نمی دهد. پس از آن در زیر پارکت این لایه همانند یک عایق صوتی نصب می شود.

فروشگاه دکور آفیس یکی از مراکز توزیع کنندۀ تجهیزات دکوراسیون ساختمان در تهران فعالیت می کند. این مجموعه به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش انواع پارکت در سراسر کشور نیز مشغول به کار می باشد.

موارد مهم در طرز و نگهداری از پارکت :

همانطور که مستحضر هستید حفظ و نگهداری از پارکت لمینت کاری بسیار ساده است و نگهداری از آن نسبت به دیگر کفپوش ها کاملاً راحت می باشد. در پیرو این موضوع باید اذعان کنیم که به سادگی با جارو، خاک انداز و یا جارو برقی می توان تمامی گرد و غبار موجود بر روی سطوح پارکت را امحا نمود. این نکته نیز حائز اهمیت است که امروزه با توجه به گستره بسیار عظیم فروش و محبوبیت این نوع کفپوش ها پاک کننده ها و تمیز کننده های ویژه‌ ای نیز برای آنها تولید شده است و به راحتی می توانید در سطح بازار آنها را تهیه نمایید. سطح پارکت به راحتی با این پاک کننده ها دارای درخشندگی و تمیزی خیره کننده خواهند شد.

اگر تمایل به خرید آنلاین پارکت ایرانی و یا خارجی با برندهای معتبر و طرح های لوکس و مدرن مانند خرید پارکت لمینت آلمانی دارید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر امکان فروش غیر حضوری محصولات فروشگاه را برای مشتریان فراهم نموده است.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()