صندلی راک از جمله صندلی های محبوب و نوستالژی برای عموم افراد به شمار می آید. این نوع صندلی با اسامی صندلی گهواره ای، صندلی راکینگ و صندلی مادر بزرگ ها نیز شناخته می شود و افراد مختلف را به یاد خاطرات قدیمی می اندازد. طراحی فوق العاده ای که صندلی راک دارد، باعث افزایش محبوبیت آن در میان عموم در سطح جهان نموده است. در اینجا نیز خیلی از افراد علاقه مند به خرید صندلی راک هستند چون دارای پایه های نیم دایره ای است که امکان حرکت گهواره مانند را برای صندلی بوجود می آورد.

فروشگاه بهسازان چوب مفتخر است که به عنوان یکی از مجموعه های تولید و عرضه کننده در تهران فعالیت خود را مدت زمان طولانی راه اندازی نموده است و طی سالها فعالیت توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات چوبی با کارایی های متنوع شوند. فروش صندلی راک نیز به عنوان یکی از اقلام لوازم خانگی توسط این مجموعۀ تولید عرضه می شود.

سفارش اینترنتی صندلی راک پاف دار

با توجه به اینکه همچنان از خرید صندلی راک استقبال می شود، تولید کنندگان این مدل صندلی، با گذشت زمان تلاش نمودند با طراحی متفاوت این محصول را روانۀ بازار نمایند. در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع صندلی راک پاف دار می باشیم. مقصود از پاف، وسیله ای مشابه میز است که به صندلی متصل می شود و امکان قرار دادن پا بر روی آن برای فرد مهیا می باشد. علاوه بر آنکه امکان قرار دادن لیوان و وسیله ای بر روی این میز وجود دارد.

قیمت خرید صندلی گردان و صندلی راک به موارد مهمی چون جنس و مدل صندلی بستگی دارد. در واقع قیمت صندلی راک دسته دار ممکن است ارزان تر از صندلی راک مکانیزم پاف دار باشد.

بنابراین اگر علاقه مند به خرید صندلی راک هستید، می توانید پس از مشاهدۀ محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، صندلی مورد پسند خود را با قیمت مناسب انتخاب نموده و تهیه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()