تاب ریلکسی از جمله وسایل راحتی است که افراد برای سپری اوقات فراغت، استراحت و آرامش از آن استفاده می کنند. تاب راحتی نیز نام دیگر این محصول به شمار می رود و افراد زیادی اطلاع دقیقی از کاربرد این محصول ندارند. در اینجا قصد داریم به ویژگی و معرفی انواع  تاب ریلکسی بپردازیم. هدف اصلی از طراحی و ساخت تاب راحتی یا صندلی راحتی برای ریلکس کردن پس از گذراندن یک روز سخت کاری می باشد. البته خیلی از افراد نیز می توانند جهت مطالعه از این بستر استفاده نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب با امکاناتی که در اختیار دارد، به عنوان یکی از مجموعه های فعال در عرصۀ تولید و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران آغاز به کار نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند محصولات متنوعی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروش انواع تاب ریلکسی

فروش تاب ریلکسی به صورت یک نفره و دو نفره در مدل های مختلف صورت می گیرد. طراحی تاب ریلکسی به نحوی است که با استفاده از دو زنجیر بر روی یک پایۀ فلزی محکم متصل شده است و امکان حرکت آرام و نرم نوسانی شکل را برای صندلی راحتی میسر می سازد. اگر علاقه مند به خلاص شدن از استرس و تنش های روزمرۀ کاری و غیر کاری دارید، می توانید از ویژگی های تاب ریلکسی بهره مند شوید.

از دوران کودکی تا کنون تاب خوردن به عنوان یکی از تفریحات جذاب برای افراد به شمار می رود و استفاده از این وسیله سن و سال نمی شناسد. متناسب با مکان های مختلف می توان بهترین تابلو ریلکسی یک نفره و یا دو نفره را برای خود و اعضای خانواده تهیه نمود.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج و قیمت خرید صندلی راک و تاب ریلکسی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید و پس از بررسی محصولات، به صورت آنلاین صندلی راحتی مورد پسند خود را سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()