تابلو یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی است که جهت تزیین سطوح دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل طراحی فوق العاده ای که این نوع محصول دارد، خیلی از افراد علاقه مند به خرید تابلو در طرح و ابعاد مختلف هستند، که به واسطۀ آن بتوانند زیبایی محل سکونت خود را متحول سازند. انتخاب و خرید تابلو تزیینی می تواند در یک نگاه انجام گیرد و طراحی که بر روی تابلو ترسیم نموده اند می تواند نظر بیینده را به خود جذب کند و این مسئله به تنهایی عاملی است جهت خرید تابلو دیواری به شمار می رود. این در حالی است که افراد حین انتخاب تابلو دکوراتیو باید ابعاد و رنگ دیوار را مد نظر داشته باشند. علاوه بر آنکه رنگ و سبک لوازم دکوراسیون نیز می تواند تأثیر مستقیم بر خرید تابلو داشته باشد، در ادامه بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم.

از این رو فروشگاه دکور آفیس تلاش نموده متناسب با هر سلیقه و سبک دکوراسیون بتواند انواع تابلو مدرن و کلاسیک را تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش تابلو مدرن چند تکه ای

امروزه سبک طراحی و ساخت تابلو تغییرات قابل توجهی نموده است. فروش تابلو مدرن چند تکه ای و یا تابلو با بوم دایره ای و یا چند ضلعی از مواردی هستند که حاصل خلاقیت هنری است که هنرمندان در عصر حاضر جهت تولید تابلو مد نظر قرار می دهند. در نتیجۀ آن می توانید تابلوهای زیبا و خوش طرحی را مشاهده نمائید. قیمت تابلو به طرح، جنس و نوع متریال تشکل دهندۀ آن بستگی دارد و عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی تلاش می کنند متناسب با هر سلیقه و توان مالی بتوانند فروش انواع تابلو ارزان را در لیست محصولات مجموعۀ خود داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید پوستر دیواری و تابلو با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()