پارکت لمینت از جمله پارکت های مرغوبی است که در صنعت کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تفاوت قابل توجهی بین این نوع پارکت و پارکت های چوبی وجود دارد که می توان به تنوع طرح و داشتن روکش ضد آب اشاره نمود. ماهیت اصلی پارکت های لمینت را لایه های چوب به هم فشردۀ HDF تشکیل می دهد. با خرید پارکت لمینت می توانید مطمئن از ایمن بودن آن نسبت به رطوبت باشید.

فروشگاه دکور آفیس به منظور نیاز بازار و تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی توانسته است در لیست محصولات مجموعۀ خود، امکان عرضۀ پارکت های لمینت را برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم سازد. اگر نیاز به خرید کفپوش پارکت دارید، می توانید جهت أخذ راهنمایی با کارشناسان فروش این مجموعه مشورت نمائید. بدین وسیله بتوانید بهترین جنس را جهت کفپوش ساختمان انتخاب نمائید.

موارد مهم خرید پارکت لمینت

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودم، هدف اصلی از خرید پارکت لمینت، داشتن استحکام بالا، تنوع طرح، مقاومت بالا در برابر نفوذپذیری آب و طراحی این محصول با دانسیته های متفاوت که متناسب با مکان های پر تردد، کم تردد و غیره می توان از مزایای آن استفاده نمود. امروزه بیش از گذشته افراد به نوع تجهیزاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند اهمیت نشان می دهند چون داشتن کیفیت و حفظ هارمونی رنگ میان تجهیزات دکوراسیون بسیار چشمگیر و در عین حال حس خوشایندی برای افراد به دنبال خواهد داشت.

قیمت پارکت لمینت به موارد متعددی بستگی داشته و اقشار مختلف جامعه می توانند بر حسب توان مالی که از آن برخوردار هستند، محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت عالی تهیه نمایند.

برای سفارش خرید پارکت لمینت مانند خرید پارکت لمینت ترکیه به صورت اینترنتی و غیر حضوری می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و پس از بررسی تمامی محصولات فروشگاه، با قیمت مناسب بهترین نوع کفپوش را سفارش دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()