چاپ پوستر دیواری به صورت آماده و سفارشی توسط تولیدکنندگان محصولات دیوارپوش انجام می گیرد. پوستر دیواری حاصل تکنولوژی پیشرفته دستگاه های چاپ دیجیتال به شمار می رود. چرا که به سبک متفاوتی طراحی و چاپ می شوند. امروزه توسط معدود فروشگاه هایی خدمات چاپ پوستر دیواری سفارشی به مشتریان ارائه داده می شود. از این رو امکان سفارش پوستر دیواری چاپی برای طرفداران این محصول پرفروش تنها به واسطۀ برخی از فروشندگان محصولات دیوارپوش قابل اجرا می باشد.

فروشگاه دکور آفیس از سابقۀ درخشانی در حوزۀ پخش تجهیزات دکوارسیون داخلی منزل و اداری برخوردار است. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان، توانسته اند امکان چاپ پوستر دیواری اختصاصی را برای آنان فراهم سازند.

قیمت چاپ انواع پوستر دیواری

قیمت چاپ انواع پوستر دیواری بر اساس طرح، سایز و سطح کیفیت کاغذِ پوستر تعیین می گردد. تفاوت قابل توجه پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری مرتبط به مقولۀ چاپ پوستر دیواری است که یک تصویر کامل را در معرض نمایش بینندگان قرار می دهد ولی کاغذ دیواری حاصل چاپ تصاویر تکراری در راستای افقی، عمودی و مورب می باشد.

سال های اخیر توانسته اند بر تنوع چاپ پوستر دیواری لوکس ارزان بیفزایند. در واقع استفاده از طرح های جذاب و چشم نواز با رنگ بندی طلایی و نقره ای براق و درخشنده بیش از کاغذ دیواری ساده چشمگیر می باشد و می تواند نگاه بینندگان را مسحور سازد.

چاپ و فروش کاغذ دیواری سه بعدی با طرح نقش برجسته و سه بعدی بیش از یک پوستر دیواری طرح ساده، درخشنده و خیره کننده می باشد و تأثیر قابل توجهی در زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان خواهد داشت.

اگر علاقه مند به سفارش چاپ پوستر دیواری شخصی می باشید، می توانید از خدمات پوستر دیواری چاپی فروشگاه دکور آفیس با قیمت ارزان و کیفیت عالی بهره مند شوید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()