کاغذ دیواری سه بعدی یکی از محبوب ترین انواع کاغذ دیواری است که سال های اخیر مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. این نوع کاغذ دیواری با نام پوستر دیواری نیز معرفی می شود. طراحی خاص و منحصربفردی به فضای دکوراسیون می بخشد. فروش  کاغذ دیواری سه بعدی در طرح و ابعاد مختلف صورت می گیرد. تا کنون تصاویر زیبا و متنوع کاغذ دیواری را در سطح بازار مشاهده کرده اید. در تولید این سبک از کاغذ دیواری تلاش کرده اند با از تصاویر طبیعی برای چاپ این اثر هنری استفاده نمایند و بتوانند تغییرات قابل توجه و چشمگیری در این محصول بوجود آورند.

فروشگاه دکور آفیس دارای قدمت طولانی در حوزۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران است و امروزه توانسته امکان عرضۀ محصولات فروشگاه را اعم از انواع کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری، پارکت و غیره را به شهرستان ها نیز میسر سازد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح مشاغل

نکتۀ مهمی که در رابطه با این محصول وجود دارد، فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح مشاغل است. در واقع نسبت به گذشته تولید محصولات دیوارپوش با نگرش بهتر و گسترده تری انجام می گیرد. به عبارتی فروش کاغذ دیواری سه بعدی طرح سازه های ساختمانی، طرح غذا و مرتبط با حرفۀ آشپزی، کاغذ دیواری سه بعدی طرح مشاغل صنعتی و غیره باعث شده تا مجموعه های مختلف صنعتی بتوانند متناسب با حرفه ای که در آن فعالیت می کنند، از زیبایی پوستر دیواری جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس و غیره استفاده نمایند.

قیمت فروش کاغذ دیواری سه بعدی مانند فروش پوستر دیواری کودک به کیفیت و جنس کاغذ و همچنین ابعاد آن بستگی دارد. جهت مشاهدۀ تصاویر انواع کاغذ دیواری سه بعدی و سفارش آن به صورت اینترنتی و قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 751
نمایش همه
علاقه مندی ها ()