پوستر دیواری یکی از وسایل پرکاربرد در صنعت طراحی دکوراسیون به شمار می رود. پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که با استفاده از چسب مخصوص به دیوار چسبانده می شود و می توان برای ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون از زیبایی آن استفاده نمود. جهت نصب پوستر دیواری نیاز به دقت و توجه دارد که در قسمت زیرین پوستر تمیز و بدون گرد و غبار باشد تا حالت برجستگی بر روی پوستر ایجاد نشود. امروزه خیلی از افراد تمایل به خرید پوستر دیواری جهت تزیین نمای دکوراسیون را دارند چون با استفاده از این وسیله می توان زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمود.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان سعی دارد از کلیۀ امکاناتی که در اختیار دارد در جهت توسعۀ محصولات فروشگاه خود استفاده نماید. فروش انواع پوستر دیواری در لیست محصولات این فروشگاه معتبر می توان مشاهده نمود. جهت انتخاب بهترین پوستر دیواری می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه داشته باشید.

موارد مهم فروش پوستر دیواری

نکات مهم فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری کودک به طرح و جنس کاغذ پوستر بستگی دارد. در واقع هنگام خرید پوستر دیواری توجه به قابل شستشو بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه خیلی از افراد طرفدار این نوع دیوارپوش هستند چون علاوه بر داشتن زیبایی بصری، مقاومت بالایی در برابر پارگی و خط و خش دارند. خرید و فروش پوستر در ابعاد مختلف صورت می گیرد. جهت خرید پوستر دیواری با در نظر گرفتن نمای دکوراسیون و سلیقۀ شخصی که دارید، بهترین طرح پوستر را انتخاب نموده و در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون به راحتی نصب نمائید.

جهت مشاهدۀ انواع پوستر دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های متنوع و جذاب می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید. با استفاده از این مجموعه می توانید با قیمت ارزان محصول مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()