پارکت به عنوان یکی از کفپوش های مناسب و محبوب در جهان شناخته می شود. انتخاب کفپوش مناسب یکی از دغدغه های مهم و بزرگ سازندگان ساختمان و یا افرادی که در حوزۀ بازسازی ساختمان فعالیت دارند، می باشد. چرا که انتخاب کفپوش مناسب می تواند به آسایش افراد کمک کند. به عنوان مثال خرید پارکت ضد آب به فرد کمک می کند که بتواند سطوح کفپوش را به راحتی نظافت نموده و تمیز نگه دارند. امروزه چندین کفپوش پارکت در طرح های متنوع در صنعت ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند و هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و فروش وسایل و تجهیزات مورد نیاز در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی در تهران ادامه دهد. در همین راستا تلاش دارد در لیست محصولات کفپوش، بتوانند عرضۀ انواع پارکت را با برندهای معتبر آلمانی، چینی، ترکیه ای، ایرانی و غیره داشته باشند.

نحوۀ انتخاب و خرید پارکت با کیفیت

بر خلاف تصور برخی از افراد که خرید کفپوش پارکت را تنها از نظر ظاهری و نما در نظر می گیرند ولی نکات مهم و کلیدی در حوزۀ انتخاب بهترین پارکت مطرح می باشد. توجه به مسئله عایق بودن، قابلیت ضد آب داشتن، سطح چگالی و یا همان مقاومت و استحکام پارکت در برابر فشارهای وارده بر روی سطح و در نهایت طرح و داشتن قابلیت ضد خش و ساییدگی به عنوان عوامل کلیدی در انتخاب و خرید پارکت در نظر گرفته می شود. البته معموماً اکثر افراد از میان محصولات پارکت لمینت ضد آب، گزینۀ مناسب خود را تهیه می کنند. این مجموعه پخش پارکت به تهرن و شهرستان را انجام می دهد. 

اگر علاقه مند به تعویض کفپوش ساختمان هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس و مشاهدۀ انواع پارکت، بهترین کفپوش مورد نیاز خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 821
نمایش همه
علاقه مندی ها ()