پارکت به عنوان نوعی کفپوش در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان شناخته می شود. کفپوش پارکت در سطح جهانی در صنعت طراحی دکوراسیون ساختمان شهرت جهانی دارد و خیلی از افراد جهت بازسازی ساختمان علاقه مند به خرید پارکت و نصب آن به عنوان کفپوش فضای آشپزخانه، سالن پذیرایی، اتاق ها و حتی سرویس بهداشتی می باشند. کلیۀ کفپوش های پارکت در دو دسته بندی سخت و نرم قرار گرفته می شوند. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری متفاوت از یکدیگر می باشند و در ادامۀ مقاله بدان خواهیم پرداخت.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در تهران فعالیت مجموعه خود را در جهت تهیه و توزیع وسایل و تجهیزات دکوراسیون داخلی اعم از فروش پارکت، کاغذ دیواری، پوستر دیواری و غیره همچنان ادامه می دهد.

فروش پارکت در درجه بندی های مختلف

نکته مهم که در رابطه با خرید پارکت وجود دارد، فروش پارکت در درجه بندی های متفاوت می باشد که بر اساس میزان استحکام پذیری که این محصول در برابر تحمل فشار وارده بر روی سطح آن صورت می گیرد. معمولا درجه بندی پارکت ها در ۵ کلاسAC1  الیAC5  صورت می گیرد و در ادامه متن به جزئیات این موضوع مهم می پردازیم.

هر چه درجه بندی دانسیته پارکت بیشتر باشد، مقاومت بیشتری نسبت فشار وارده از وزن سطح برخوردار می باشد و به عنوان بهترین گزینه برای مکان های پر تردد محسوب می شود. در واقع پارکت با درجه بندی ۴ و ۵ متناسب با مکان های شلوغ ساخته شده اند و از قیمت بیشتری برخوردار است. این در حالی است که پارکت های کلاس ۱ و ۲ متناسب با مکان های کم تردد ساخته شده و از قیمت ارزان تر برخوردار می باشند.

اگر علاقه مند به خرید کفپوش پارکت لمینت مانند خرید پارکت لمینت آلمانی می باشید می توانید جهت راهنمایی تخصصی و خرید از طریق کادر فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس اقدام نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()