پارکت یکی از پرفروش ترین کفپوش های حال حاضر در بازار محسوب می شود. امروزه خیلی از افراد که تمایل به بازسازی ساختمان و محل سکونت خود را دارند، از زیبایی و ویژگی های قابل توجه کفپوش پارکت استفاده می کنند. خرید پارکت بر اساس یک سری فاکتورهای مهم چون قابل شستشو بودن، الهام گرفتن از طرح و بافت چوب، داشتن استحکام بالا و غیره صورت می گیرد. انتخاب کفپوش مناسب برای دکوراسیون داخلی منزل می تواند علاوه بر چشمگیر بودن و راحتی و آسودگی خاطر را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم تلاش دارد تا بتوانند بهترین محصولات دکوراسیون داخلی را تهیه و با قیمت مناسب به فروش برسانند.

فروش پاکت مقاوم و ضد آب

مهمترین فاکتوری که در انتخاب کفپوش پارکت حائز اهمیت است، مسئله داشتن کیفیت بالا در برابر تابش نور خورشید و قابل شستشو بودن این محصولات می باشد. جهت جلوگیری از سطح رضایت صاحبخانه در مقولۀ طراحی داخلی منزل، خرید پارکت مقاوم و ضد آب می تواند بهترین گزینه در نظر گرفته شود. تحقق این مسئله با بررسی دقیق ویژگی های انواع پارکت لمینت با برندهای ایرانی و خارجی صورت می گیرد.

پارکت های جدید از لایۀ مغزی چوب به هم فشرده یا همان اچ دی اف با روکش pvc تولید می شوند، که امکان نفوذ رطوبت و آب را به لایه های داخلی پارکت را غیر ممکن می سازد. در همین راستا توانسته اند کفپوش پارکت را در رتبه بندی های مختلف تقسیم بندی نمایند.

جهت خرید پارکت با دوام و ارزان مانند  خرید پارکت لمینت ایرانی می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و سپس خرید مورد علاقۀ خود را انجام دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 715
نمایش همه
علاقه مندی ها ()