پارکت یکی از پرکاربردترین کفپوش های ساختمان محسوب می شود. کفپوش پارکت به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد، به عنوان کفپوش هر نوع مکانی انتخاب می شود. فروش پارکت در 5 کلاس متفاوت با طرح و سایزهای مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب توانسته اند امکان انتخاب را برای مصرف کننده بیش از سال های اولیۀ اختراع این محصول، مهیا نمایند. اگر علاقه مند هستید که اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی های این نوع کفپوش مقاوم و زیبا کسب نمائید، تا انتهای این میکرو مقاله همراه ما باشید.

اگر تمایل به دیدن انواع پارکت با برندهای ایرانی، آلمانی، ترکیه ای، چینی و غیره می باشید، می توانید نگاهی به محصولات کفپوش پارکت فروشگاه دکور آفیس داشته باشید و بیشتر با ویژگی های این نوع کفپوش ساختمان آشنا شوید.

خرید پارکت نرم و سخت

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید پارکت مانند خرید پارکت لمینت ایرانی وجود دارد، داشتن ویژگی های متفاوت این محصول می باشد و باعث تمایز آن نسبت به دیگر انواع کفپوش در سطح جهان شده است. پارکت از نظر ساختار در دو حالت نرم و سخت تقسیم بندی می شود. بنابراین متناسب با مکان های مختلف، می توان مناسب ترین پارکت را انتخاب و خریداری نمود. پارکت نرم متناسب با مکان های کم تردد که تحت فشار زیادی قرار نگیرد ساخته شده است. این در حالی است که جهت مکان های پر تردد پارکت سخت مقاومت بیشتری دارد و از آن می توان جهت کفپوش آشپزخانه، محیط مهد کودک، رستوران ها، هتل ها، محیط های ورزشی، فضای استخر و غیره استفاده نمود.

البته این موضوع مهم بر روی قیمت پارکت نیز تأثیرگذار می باشد. با افزایش دانسیته و چگالی پارکت نسبت به سختی و مقاومت در برابر مکان های پر تردد، گران تر خواهد بود.

برای سفارش اینترنتی پارکت به صورت کاملاً تضمینی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و پس از مقایسۀ محصولات نسبت به یکدیگر، بهترین نوع کفپوش را سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()