پارکت یکی از کفپوش های پرفروش در سطح جهان به شمار می رود. امروزه بیش از گذشته بر تنوع محصولات ساختمانی می افزایند چون با استفاده از چنین محصولاتی می توانند سطح رفاه زندگی را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. طراحی و ساخت پارکت لمینت نیز در همین راستا صورت می گیرد. فروش پارکت در مدل، برند و ساختار متفاوت توسط فروشندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان توانسته امکان خرید انواع کفپوش پارکت با کیفیت را با قیمت ارزان تهیه و توزیع نماید.

فروش پارکت درجه یک

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید پارکت به عنوان کفپوش ساختمان می باشند چون با استفاده از آن می توانند زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشند. به طور کلی پارکت ها از نظر بافت و ساختاری که دارند، در درجه بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند. به عنوان مثال کفپوش های مرغوب از درخشندگی فوق العاده ای برخوردار بودن و معمولاً جهت پوشش کف سالن پذیرایی و قسمت های مهم و چشمگیر ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکات مهم و ظریفی در خرید پارکت نهفته است و در این مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین ویژگی های پارکت با کیفیت بپردازیم.

هنگام خرید پارکت مانند خرید پارکت لمینت آلمانی ، علاوه بر توجه به طرح، اهمیت دادن نسبت به ویژگی و مشخصات فنی تولید پارکت حائز اهمیت می باشد. توجه به حجم تردد افراد در مکان، میزان سطح تماس با آب و یا رعایت نظافت کفپوش، توجه به سختی پارکت نسبت به ضربه و سایش از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید انواع پارکت باید در نظر گرفته شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های پارکت با کیفیت و قیمت ارزان می توانید نگاهی به محصولات متنوع پارکت که توسط فروشگاه اینترنتی دکور آفیس عرضه می شوند، داشته باشید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()