پوستر دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود و از جمله محصولات دیوارپوش به شمار می رود و دارای یک سری ویژگی های بصری خاص و ویژه ای می باشد. با خرید پوستر دیواری، علاوه بر اینکه زیبایی فضای دکوراسیون را دو چندان می نمائیم، می توان تغییرات چشمگیر و جذابی در محیط بوجود آورد. پیشنهاد می کنیم از همان ابتدای کار ساخت و ساز و یا نوسازی ساختمان، خود شما هر یک از تجهیزات دکوراسیون داخلی را انتخاب نمائید تا متناسب با سلیقۀ شخصی شما طراحی دکوراسیون نمای داخلی پیاده سازی شود و انتخاب پوستر دیواری سالن پذیرایی نیز می تواند یکی از گزینه های مورد پسند شما محسوب گردد.

خوشبختانه فروشگاه دکور آفیس نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش لوازم طراحی دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت می کند و همواره در تلاش بروز رسانی محصولات فروشگاه می باشند. در همین راستا فروش انواع پوستر دیواری در لیست محصولات این مجموعه قرار دارد.

مهمترین ویژگی های پوستر دیواری مناسب

تمامی دیوارپوش ها که شامل پوستر دیواری و کاغذ دیواری می شوند، از نظر جنس و طرح در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند. بدین ترتیب متناسب با سبک دکوراسیون و بودجه بندی که از آن برخوردار هستید، می توانید بهترین دیوارپوش را انتخاب و تهیه نمائید.

در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات دیوارپوش تلاش نموده اند، بر تنوع طرح و جنس انواع پوستر دیواری بیفزایند، تا بدین وسیله بتوانند انتخاب را برای افراد راحت تر از گذشته نمایند. پوستر دیواری پذیرایی، پوستر دیواری سه بعدی، پوستر دیواری طرح گل برجسته، پوستر دیواری مشاغل، پوستر دیواری طرح منظره، پوستر دیواری طرح اشکال انتزاعی و ... تنها برخی از انواع سبک طراحی پوستر دیواری به شمار می روند. برای خرید پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به منظور جلب رضایت مشتریان فعالیت خود را آغاز نموده است و امکان سفارش اینترنتی پوستر دیواری را برای کاربران فراهم کرده است.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()