جاکفشی به عنوان یکی از لوازم خانگی به شمار می رود که جهت نگهداری کفش در مقابل درب ورودی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کاربرد عمدۀ محصول جاکفشی، تولید کنندگان این کالا توانسته اند بر تنوع این کالا بیفزایند و هم اکنون شاهد فروش انواع جاکفشی در طرح های متنوع می باشیم. بر خلاف تصور خیلی از افراد که خرید جاکفشی را ساده می انگارند ولی یک سری نکات مهم در انتخاب جاکفشی مناسب نهفته است که در ادامۀ این مبحث بدان خواهیم پرداخت، پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

فروشگاه ویستا کالا مفتخر است که به عنوان یکی از فروشندگان تجهیزات خانگی در تهران فعالیت خود را اغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم، توانسته اند بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزایند و فروش انواع جاکفشی را در لیست محصولات فروشگاه داشته باشند.

فروش جاکفشی جادار

هنگام خرید جاکفشی توجه به ظرفیت، جنس کفی طبقات و کیفیت یراق آلات از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین ابعاد طول و عرض کفی طبقات در جایگاه خود حائز اهمیت است چون نقش مهمی در ظرفیت داخلی جاکفشی خواهد داشت. امروزه متناسب با سلایق مختلف، شاهد فروش انواع جاکفشی در مدل های متفاوت چون جاکفشی سه تیکه ای پله ای، جاکفشی دو درب، جاکفشی سه درب کلاسیک، جاکفشی مدل زنبوری، جاکفشی با نشیمنگاه و ... می باشیم. از این رو می توانید متناسب با ظرفیت کفش هایی که در طول روز مورد استفاده قرار گرفته می شود، بهترین جاکفشی را با قیمت ارزان تهیه نمود. فروش کفی تخت خواب از طریق سایت انجام می شود.

قیمت جاکفشی به عوامل متعددی چون ابعاد، جنس و طرح آن بستگی دارد. بر حسب نیاز و توان مالی، امکان خرید جاکفشی با قیمت ارزان و گران وجود دارد.

جهت مشاهدۀ برخی از پرفروش ترین انواع جاکفشی می توانید از فروشگاه اینترنتی ویستا کالا دیدن فرمائید و به صورت آنلاین جاکفشی مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()