مبل تختخواب شو به عنوان یکی دیگر از انواع مبلمان است که دارای طراحی خاص می باشد. مبلمان تختخواب شو در مواقعی که نیاز داریم می تواند به حالت تختخواب درآید و از آن جهت استراحت کردن استفاده نمود. متناسب با فضای اندکی که ممکن است برخی از آپارتمان های کوچک داشته باشد، ممکن است فضای کافی برای قرار دادن جداگانه تختخواب وجود نداشته باشد، به همین دلیل خرید مبل تختخواب شو می تواند بسیار کاربردی باشد. استفاده از کتابخانه در فضای منزل نیز بسیار کاربردی است و به سهولت می توان فضای مناسبی جهت قرار دادن کتاب های مختلف از آن استفاده نمود. در حالت کلی استفاده از وسایل مختلف در نمای دکوراسیون، می توان استفادۀ بهینه نمود و علاوه بر آن زیبایی دکوراسیون چندین برابر می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی همچون انواع مبل تختخواب شو، کتابخانه، مبلمان راحتی، صندلی راک و انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی اداری نیز فعالیت دارد.

تزئین نمای دکوراسیون پذیرایی با مبل تختخواب شو و کتابخانه

همانطور که می دانید نمای دکوراسیون را می توان با استفاده از لوازم اساسی و کاربردی تزئین نمود و تنها جنبۀ زیبایی آنها را مد نظر قرار ندهید. خرید کتابخانه درختی در بخشی از اتاق و همچنین استفاده از مبل تختخواب شو یک نفره در مقابل تلویزیون می تواند بسیار کاربرد باشد. هنگام نگاه کردن تلویزیون می توان جهت استراحت کردن مبل را به حالت تخت خواب در آورده و به راحتی می توانند حالت دراز کش به تماشای فیلم و سریال و یا فوتبال و بازی پرداخت.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از بزرگ ترین فروشندگان لوازم خانگی است که در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، می توانید فروش مبل تختخواب شو و انواع کتابخانه و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی منزل و محیط اداری را ملاحظه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 823
نمایش همه
علاقه مندی ها ()