مبل اداری از مهمترین وسایلی است که در نمای دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این تجهیزات می توان تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. همانطور که می دانید اداره جات متناسب با نوع کسب و کار و میهمانانی که دارند، می توانند خرید بهترین مبل اداری را داشته باشند و یا از مبل اداری کلاسیک استفاده نمایند. همانطور که جهت قرار گرفتن کارمندان در پشت میز کامپیوتر و انجام کارهای دفتری نیاز به خرید صندلی گردان می باشد، تا بدین وسیله جهت انجام کارهایی که پشت میز انجام می دهند، راحتی بیشتری داشته باشند. 

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی برخوردار است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته است، امکان خرید مبل اداری، انواع صندلی گردان، کتابخانه و نیم ست اداری و غیره را برای مشتریان فراهم نموده است.

ویژگی های مبل اداری و صندلی گردان مناسب

همانطور که می دانید متناسب با کاربردی که مبل اداری و صندلی گردان در محیط اداری دارد، باید هنگام خرید آنها یک سری نکات مهم در نظر گرفته شود. سایز، مدل، راحت بودن، رعایت ارگونومی فیزیکی بدن و رنگ از جمله شاخص هایی هستند که نقش بسزایی در انتخاب و خرید مبل اداری و صندلی گردان باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال امکان بالا و پایین رفتن سطح نشیمنگاه صندلی گردان و یا تغییر زاویۀ پشتی صندلی، حفظ قوسی کمر و ارتفاع دسته های صندلی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید صندلی گردان از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت صندلی گردان و یا قیمت مبل اداری به مدل، جنس و کیفیت آن بستگی دارد و جهت مشاهدۀ لیست قیمت انواع تجهیزات دکوراسیون اداری می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 904
نمایش همه
علاقه مندی ها ()