میز ناهارخوری از دیگر وسایل خانگی است که جزء تجهیزات چوبی آشپزخانه محسوب می شود. هدف از خرید میز ناهارخوری در کنار هم بودن اعضای خانواده جهت صرف غذا می باشد. همانطور که می دانید در گذشته اکثر خانواده ها بر روی زمین سفره پهن می نمودند و برای صرف غذا دور هم جمع می شدند ولی در حال حاضر با استفاده از میز ناهارخوری دو نفره، 4 نفره و تعداد نفرات بیشتر افراد راحت تر می توانند کنار هم جمع شوند و پا کمتر تحت فشار قرار دارد. با مراجعه به فروشگاه های عرضۀ وسایل خانگی، امکان خرید میز تلویزیون و انواع میز پذیرایی، عسلی و غیره برای افراد فراهم می باشد و راحت تر می توانند انتخاب و خرید خود را انجام دهند.

اگر قصد خرید میز تلویزیون، میز ناهارخوری چوبی و غیره را با کیفیت عالی و طرح های شیک و مدرن و قیمت مناسب دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعه بیش از یک دهه فعال بوده و توانسته اند محصولات چوبی متنوعی را تولید و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

قیمت میز ناهارخوری و میز LCD

قیمت میز ناهارخوری بر اساس جنس، تعداد نفرات و مدل آن مشخص می شود، که البته در خصوص قیمت میز تلویزیون نیز جنس و مدل آن تأثیرگذار می باشد. در حال حاضر تولیدکنندگان تجهیزات چوبی متناسب با نیاز بازار و توان مالی افراد توانسته اند امکان فروش میز ناهارخوری ارزان و دیگر تجهیزات چوبی را با قیمت مناسب تر و کیفیت عالی تهیه نموده و در اختیار مصرف کنندگان واقعی قرار دهند.

در همین راستا، اگر خواستار خرید انواع میز تلویزیون، میز ناهار خوری ، میز پذیرایی و غیره هستید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید. در این مجموعه امکان خرید اینترنتی محصولات برای کاربران فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 802
نمایش همه
علاقه مندی ها ()