کاغذ دیواری یکی از لوازمی است که در دکوراسیون داخلی از آن استقاده می شود. کاغذ دیواری ها دارای تنوع بالایی هستند که می توانید با توجه به سلیقه ی خود ، انواع آن را خریداری نمایید. تنوع  سبک ها در دیوار پوش کاغذ دیواری بسیار بالا بوده و انتخاب را برای افراد آسان نموده است. زمانی که می خواهید این دیوار پوش را تهیه نمایید، می توانید انواع طرح و رنگ آن را انتخاب و خریداری کنید زیرا طرح های بسیار متنوعی از پوستر دیواری ها وجود دارند که می توانید نوع دلخواه را خریداری کنید. اما در صورتی که نتوانید مدل های مورد نظرتان را خریداری کند امکان خرید  کاغذ دیواری سفارشی برای شما امکان پذیر می باشد.

جهت خرید انواع دیوارپوش می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت گسترش فعالیت خود، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش دهی اینترنتی را برای مشتریان در سطح کشور فراهم نموده است.

نکات مهم انتخاب و خرید کاغذ دیواری جذاب

نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی و دیگر انواع دیوارپوش وجود دارد. داشتن آگاهی نسبت به آنها پیش از خرید، برای مشتری ضرورت دارد و ما قصد داریم به برخی از موارد مهم آن اشاره نمائید.

توجه به طرح و رنگبندی کاغذ دیواری، ابعاد فضای داخلی دکوراسیون، با کیفیت بودن جنس کاغذِ دیوارپوش، قیمت، داشتن استحکام در برابر پارگی و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید برخی از نکات مهمی هستند که هنگام سفارش کاغذ دیواری باید مد نظر داشته باشید.

جهت انتخاب بهترین کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودکان و محیط اداری و تجاری می توانید از محصولات کاغذ دیواری فروشگاه اینترنتی دیوار دکور استفاده نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()