چاپ پوستر دیواری توسط دستگاه های چاپ پیشرفته صورت می گیرد. برخی از افراد علاقه مند به نصب دیوارپوش در طرح های متنوع در نمای دکوراسیون منزل، محیط اداری و تجاری می باشند. پوستر دیواری از جمله محصولات دیوارپوش خاص با طراحی فوق العاده محسوب می شود. در طراحی و چاپ پوستر دیواری از تصاویر طبیعی و عکس بهره گرفته می شود. در همین راستا  چاپ پوستر دیواری سه بعدی طرفداران زیادی پیدا کرده است چون نمایی واقعی از تصاویر را به بینندگان نشان می دهد.

فروشگاه دکور آفیس به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون از جمله انواع دیوارپوش، کفپوش، سقف کاذب و غیره فعالیت دارند. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به خدمات چاپ انواع پوستر دیواری به صورت سفارشی می باشند.

مزایای چاپ پوستر دیواری سفارشی

همانطور که گفته شد، صنعت چاپ کاغذ دیواری و پوستر دچار تغییر و تحول بزرگی قرار گرفته است. در همین راستا شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح های متنوع و خلاقانه می باشیم. این مسئله حاصل استفاده از خدمات چاپ پوستر دیواری سفارشی است که توسط برخی از مراکز توزیع کنندۀ محصولات دیوارپوش به مشتریان ارائه داده می شود.

امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری وجود دارد و به واسطۀ دستگاه های چاپ دیجیتالی پیشرفته انجام می گیرد. چاپ پوستر دیواری کودکانه بر اساس شخصیت های انیمیشن کودکانه و تصاویر فانتزی و شاد صورت می گیرد. افرادی که خواستار تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون اتاق فرزندان خود هستند، می توانند از مزایای پوستر دیواری سه بعدی طرح کودک استفاده نمایند.

قیمت چاپ پوستر دیواری به فاکتورهای متعددی چون جنس کاغذِ پوستر و ابعاد آن دارد. برای خرید پوستر دیواری اسب به سایت مجموعه دکور آفیس مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص سفارش چاپ انواع پوستر دیواری می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()