شرکت معماری دکور آفیس - کاربرد های کاغذ دیواری سه بعدی:

عموماً از  کاغذ دیواری سه بعدی در تمامی مکان ها می توان استفاده کرد، به عنوان مثال می توان مکان های زیر را در این خصوص نام برد:

- آپارتمان ها

- دفاتر کاری

- خانه ها

- عموم اتاق ها.

تنوع در کاغذ دیواری سه بعدی بسیار زیاد است به همین جهت این محصولات با تمام سلایق هارمونی دارند، بنابراین تمامی سلایق می‌ توانند از آنها برای تغییر در فضای مورد نظرشان استفاده کنند. یکی دیگر از مصارف کاغذ های دیواری سه بعدی این است که به راحتی محیط اتاق های کوچک را وسیع تر نمایش می دهند اما باید در نظر داشته باشید که فاصله بین ناظر و دیوار حتماً رعایت شود زیرا دیدن این تصاویر سه بعدی بر این اصل استوار می باشد. در نظر داشته باشید که عموماً نباید در اتاق های کوچک از تصاویر سه بعدی برای دیوارها استفاده نمود. فروش پوستر دیواری کلاسیک با قیمت های ارزان انجام می گرد.

شرکت معماری دکور آفیس - تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذهای دیواری دارای تصویر:

مطمئناً افرادی که در این زمینه تخصص ندارند کاغذ دیواری دارای تصویر را با کاغذ دیواری سه بعدی اشتباه می گیرند اما باید در نظر داشته باشید که در کاغذ های دیواری تصویری تنها یک تصویر معمولی وجود دارد و این تصویر به صورت چاپی روی کاغذ اعمال شده است اما در کاغذ دیواری سه بعدی برای فرآیند چاپ از متریال ویژه‌ ای استفاده شده است. این متریال طوری تولید می شود که صد در صد جلوه سه بعدی داشته باشد و به راحتی می تواند ناظر را فریب دهد، توجه داشته باشید که ناظر به محض ورودش به اتاقی که در آن کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد احساس می کند که به یک فضای وسیع وارد شده است و یک تصویر واقعی را رو به روی خود حس خواهد نمود.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()