شرکت دکور آفیس - تفاوت های کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری:

مطمئناً بسیاری از افراد این اشتباه را به کرات تکرار کرده‌ اند که  کاغذ دیواری سه بعدی را با پوستر دیواری یکی می‌ دانند، اما در نظر داشته باشید که تفاوت فاحشی بین این دو محصول وجود دارد. این دو محصول در زمینه نصب دارای وجه اشتراک می باشند اما توجه داشته باشید که دیوار پوش ها به هیچ عنوان به صورت رولی نمی باشند و دارای طرحی یکپارچه هستند. 

شرکت دکور آفیس - تاثیر دکوراسیون با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی:

با یک نگاه اجمالی در خصوص کاغذ های دیواری سه بعدی به راحتی می توان به این موضوع واقف شد که این محصولات تاثیر بی نهایت زیبایی را در دکوراسیون ها به جا می گذارند و می‌توان از آنها به عنوان اجرا کننده تمامی ایده هایی که در ذهن وجود دارد یاد نمود. از طرح های لاکچری و مدرن گرفته تا طرح‌ های طبیعت، نما های سنگ و آجر، طرح های کلاسیک و غیره. بی تردید فضا های کوچک مانند آپارتمان ها که امروزه بیشتر افراد در آنها سکونت دارند با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی که دارای عمق می باشند، دلباز تر و بزرگتر جلوه خواهند کرد. در نظر داشته باشید که طراحی گسترده این محصولات پتانسیل هارمونی آنها را با انواع دکوراسیون ها امکان پذیر کرده است. فروش پوستر دیواری ورزشی از طریق سایت انجام می گیرد.

شرکت دکور آفیس - طراحی های محبوبه کاغذ دیواری سه بعدی:

همانطور که اشاره شد گستره عظیمی از طراحی در کاغذ های دیواری سه بعدی وجود دارد، در واقع برای تنوع این طرح ها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد اما برخی از مدل های این محصولات دارای محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مدل ها و طرح های آن می باشند. در ادامه برخی از این طراحی ها را عنوان می‌کنیم:

- طراحی منظره ساحل و دریا

- طراحی مناظر طبیعی و جنگل ها

- طراحی عمق دار مانند تونل ها و غار ها

- طراحی شکل های منظم هندسی.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()